هزینه شاک ویو
فهرست مطالب

ما دراین مقاله قصد داریم تا هزینه شاک ویو را مورد بررسی قرار دهیم. در جامعه ی کنونی اکثر افراد به دلیل سبک نامناسب زندگی و یا تغذیه، دچار بیمارهای مختلفی از جمله کمر درد، شکستگی های استرسی استخوان ها، التهاب تاندون، آسیب های ورزشی، خار پاشنه و…  می شوند که زندگی و فعالیت روزمره ی آنان را دچار مشکلات متعددی می نماید.

هزینه شاک ویو
هزینه شاک ویو

کلینیک فیزیوتراپی معینی در تلاش است با ارائه خدمات درمانی از جمله درمان ضایعات ارتوپدی ، نورولوژی ، روماتولوژی ، درمان آسیب های ورزشی ، سوزن درمانی و درمان های دستی و taping با بهترین متد های درمانی و تجهیزات پیشرفته نقش موثری در بهبود بیماران محترم داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی متدهای درمانی فراوانی برای درمان آسیب های وارد شده به این نواحی ارائه گردیده است که از جمله ی این روش های درمانی می توان به شاک ویو اشاره نمود که امروزه در مرکز توجه اکثر پزشکان قرار گرفته است. در ادامه ی این مقاله به سولاتی که ممکن است در زمینه هزینه شاک ویو و کاربرد آن برای کاربران مطرح گردد پاسخ خواهیم داد.

– امواجی که برای شاک ویو مورد استفاده قرار می گیرند به چه شیوه ای تولید می گردند؟

– روش درمانی شاک ویو چه کاربردی برای بیماران دارد؟

– میزان هزینه ی شاک ویو و عوامل موثر بر هزینه ی آن به چه صورت می باشد؟

– چه عواملی موجب می گردد تا افراد بیمار کاندید استفاده از این روش درمانی نشوند؟

– متد درمانی شاک ویو به چه صورت توسط پزشکان انجام می گردد؟

– میزان ایمنی شاک ویو برای بیماران تا چه حد می باشد؟

– تاثیراتی که نتایج روش شاک ویو دارد عمدتا پس از گذشت چه مدت قابل مشاهده می باشند؟

– چه بیماری هایی را می توان با استفاده از شاک ویو درمان نمود؟

– آیا درمان با شاک ویو دردی را برای بیماران به همراه دارد؟

– شاک ویو چه فوایدی برای درمان به همراه دارد؟

– درمان با استفاده از متد شاک ویو طی چه مراحلی صورت می پذیرد؟

– طی چند جلسه می توان با استفاده از شاک ویو بیماری را درمان نمود؟

– اثرات بالینی شاک ویو به چه صورت می باشد؟

– چه کسانی می توانند از متد شاک ویو برای درمان استفاده نمایند؟

– مراقبت های پس از درمانی که برای این شاک ویو در نظر گرفته شده شامل چه مواردی می باشد؟

– شاک ویو به چه صورت می تواند بیماران را درمان نماید؟

– مراکزی که از شاک ویو برای درمان استفاده می کنند چه ویژگی هایی دارند؟

– مزایایی که شاک ویو نسبت به دیگر روش های درمانی دارد به چه صورت می باشند؟

– چگونه شاک ویو سبب حذف جراحی های مختلف می شود؟

– شاک ویو به چه صورت می تواند به جای روش های درمانی سنتی مورد استفاده قرار گیرد؟

– شاک ویو چگونه می تواند افراد مبتلا به دیابت را درمان کند؟

– امواج مورد استفاده در متد شاک ویو به چه روش هایی ایجاد می گردند؟

– چگونه می توان خار پاشنه را با متد درمانی شاک ویو بهبود بخشید؟

– هزینه ی شاک ویو برای درمان خار پاشنه به چه صورت می باشد؟

 

– عملکرد متد درمانی شاک ویو به چه صورت می باشد؟

متد درمانی شاک ویو یک درمان سرپایی می باشد که به صورت غیر جراحی انجام می پذیرد. این متد درکلینیک های فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد. امواجی که در این روش درمانی مورد استفاده قرار می گیرند

دارای سرعت تاثیرگذاری بالایی بوده و می توانند تاثیرات خوبی را بر روی نواحی عضلانی و استخوانی داشته باشند و امواج صوتی را با انرژی بالایی به بدن فرد بیمارانتقال دهند. این امواج می توانند زمینه های کاهش درد و درمان فرد بیمار را فراهم نموده تا بهبود برای شخص بیمار به بهترین حالت ممکن حاصل گردد.

پزشکان این امواج صوتی قدرتمند را با استفاده از دستگاه مخصوص از طریق سطح پوست به بدن فرد بیمار انتقال می دهند. امواج انتقال یافته به بدن می توانند زمینه های افزایش متابولیسم در بافت های آسیب دیده را فراهم نمایند که همین امر موجب تسکین درد در بدن فرد بیمار شده و به مرور درمان را برای بیماران فراهم می کنند.

پزشکان در فرآیند درمانی شاک ویو ضربات مختلفی را به بدن فرد وارد می کنند تا این ضربات عملکردهای مکانیکی بدن را فعال نموده و تاثیرات آن ها را شامل گردند. ضرباتی که به بدن وارد می شود، می توانند بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم نمایند.

تحریکاتی که به واسطه ی امواج صوتی انتقال یافته به بدن در بافت های آسیب دیده ایجاد می شود، سبب بالا رفتن میزان گردش خون در بدن شده و بافت ها را بهبود می بخشند. درمان هایی که در این روش صورت می گیرد، طی چندین جلسه ی مختلف بوده که پس از پایان این جلسات، عمدتا افراد بیمار از درمان خود ابراز رضایت می کنند و می توانند به روند انجام فعالیت های روزانه ی بازگردند.

- عملکرد متد درمانی شاک ویو به چه صورت می باشد؟
– عملکرد متد درمانی شاک ویو به چه صورت می باشد؟

– روش درمانی شاک ویو چه کاربردی برای بیماران دارد؟

شاک ویو می تواند تاثیرات بسزایی را در درمان بیماری های زیرداشته باشد:

– به درمان اختلالاتی که مربوط به تاندون ها و عضلات بدن می باشد کمک شایانی می کند.

– موجب تسکین درد کمر و گردن می شود.

– شکستگی های استرسی استخوان ها

– در درمان مواردی از شکستگی ها که دیر جوش می خورند مفید می باشد.

– درد شانه های افراد

– تورم و التهابات ایجاد شده درعضلات

– درد درکشاله ران افراد

– خار پاشنه پا

– التهاب تاندون پا و التهابات مفاصل

– آسیب هایی که درحین انجام تمرینات ورزشی در بدن افراد رخ می دهد.

– افرادی که دچار شانه یخ زده می باشند.

– دفورمیتی های مفصلی

– تنیس آلبو و گلف آلبو

- روش درمانی شاک ویو چه کاربردی برای بیماران دارد؟
– روش درمانی شاک ویو چه کاربردی برای بیماران دارد؟

– میزان هزینه ی شاک ویو و عوامل موثر بر هزینه ی آن به چه صورت می باشد؟

برای تعیین میان هزینه های مربوط به شاک ویو، عمدتا پزشکان ناحیه ی درمانی و میزان وسعت آن را در نظر می گیرند. به طور معمول پس از تعیین وسعت ناحیه ی درمانی، میزان هزینه ی شاک ویو را بر اساس تعداد جلسات درمانی که پزشک در نظر می گیرد را تعیین می کنند، زیرا معمولا این درمان طی جلسات متداولی صورت می گیرد و در هر جلسه خدمات متنوعی به فرد بیمار ارائه می شود.

در طول درمان با استفاده از متد شاک ویو ممکن است روال درمان تا 8 الی 10 جلسه نیز طول بکشد که در صورتی پس از طی نمودن این تعداد جلسات بهبود برای فرد میسر نگردد، باید جلسات بیشتری را طی نمود. گاها ممکن است در کنار متد شاک ویو برای درمان سریع تر از روش های دیگری نیز استفاده شود که تمامی این عوامل در تعیین نرخ و هزینه ی شاک ویو دخیل می باشند، همچنین نمی توان برای این درمان قیمت مشخصی را بیان نمود، زیرا این متد درمانی برای هر فرد هزینه های متفاوتی دارد.

- میزان هزینه ی شاک ویو و عوامل موثر بر هزینه ی آن به چه صورت می باشد؟
– میزان هزینه ی شاک ویو و عوامل موثر بر هزینه ی آن به چه صورت می باشد؟

– چه عواملی موجب می گردد تا افراد بیمار کاندید استفاده از این روش درمانی نشوند؟

عمدتا پزشکان این متد درمانی را برای افرادی که تومورهای استخوانی دارند و یا اینکه دچار بیماری هایی از جمله متابولیک و اختلالات عصبی یا گردش خون هستند به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نمی دهند.

بانوان باردار نمیتوانند از این روش برای درمان بافت های آسیب دیده ی خود استفاده نمایند، زیرا تاثیرات برخواسته از آن برای این افراد بسیار خطرناک می باشد. افرادی که سیستم های مختلف بدن آن ها دچار بیماری هایی از جمله عفونت می باشد، نمی توانند به واسطه ی این روش تحت درمان قرار گیرند.

این روش درمانی به هیچ عنوان برای مواردی که عارضه در بخشی قرار دارد که دارای هوا یا گاز می باشد برای درمان مورد استفاده قرار نمی گیرد. در صورتی که فرد به این روش درمانی به طور جد نیازمند باشد، باید در صورت دارا بودن مواردی که بیان شد حتما با پزشک مربوطه مشورت نموده و طبق صلاحدید او در این زمینه عمل نماید.

– متد درمانی شاک ویو به چه صورت توسط پزشکان انجام می گردد؟

پزشکان این روش درمانی را به صورت غیر تهاجمی یعنی بدون عمل جراحی انجام می دهند. برای درمان، پزشکان ابتدا ژل مخصوصی را به موجب تسریع در انتقال امواج بر روی  موضع آسیب دیده می مالند و پس از آن با استفاده از دستگاه پروب روند درمان شروع می گردد و امواج صوتی را به واسطه ی پوست به بافت آسیب دیده هدایت می نمایند.

در طول درمان ممکن است بیمار دردهایی را احساس نماید که دلیل آن در واقع سرعت بالای انتقال امواج آلتراسونیک  به بدن فرد می باشد که سریعا بهبود می یابد.

در صورتی که عارضه ی وارد شده به بدن فرد شدید نباشد، از امواج با سرعت پایین استفاده می گردد که این امواج دردی را برای بیمار به همراه ندارند و در اکثر مواقع پزشک در طی درمان از ژل بیحسی استفاده نمی کند.

به طور معمول بیمار باید تعداد 1 الی 2 جلسه ی درمانی را پشت سر بگذارد که این جلسات عمدتا برای رفع عارضه ضرورت دارند و بیمار باید مشارکت های لازم را در این زمینه با پزشک خود داشته باشد. فرد بیمار باید مجموعه فعالیت های روزمره خود را به مدت 1 الی 2 هفته کاهش داده یا متوقف سازد تا مراحل درمانی برای او تکمیل گردد.

- متد درمانی شاک ویو به چه صورت توسط پزشکان انجام می گردد؟
– متد درمانی شاک ویو به چه صورت توسط پزشکان انجام می گردد؟

– میزان ایمنی شاک ویو برای بیماران تا چه حد می باشد؟

از متد درمانی شاک ویو در موارد بسیاری استفاده شده و از سالی که این تکنولوژی ساخته شده است، توانسته میلیون ها فرد بیمار را درمان نموده و بهبود بخشد. در واقع ابداع کننده یا تولید کننده شاک ویو کشور آلمان می باشد که این روش در بین آن ها محبوبیت بسیار بالایی دارد.

روش درمانی شاک ویو هیچگونه عوارض جانبی را برای افراد بیمار به همراه ندارد و افرادی که دچار اختلالات مختلف در سیستم عضلانی و اسکلتی خود می باشند، می توانند از این متد استفاده نمایند. گاها ممکن است علائمی همچون قرمز شدن یا گزگز کردن در فرد بیمار ایجاد گردد که طبیعی است و بهبود می یابد.

– تاثیراتی که نتایج روش شاک ویو دارد عمدتا پس از گذشت چه مدت قابل مشاهده می باشند؟

تاثیراتی که درمان با روش شاک ویو برای بیماران به دنبال دارد به گونه ای می باشد که اکثرا پس از طی جلسات مختلف اعلام بهبودی می نمایند و عمدتا اظهار به نبود هیچ دردی در ناحیه ی آسیب دیده ی بدن خود می کنند.

ممکن است در برخی افراد این تاثیرات درمانی ثابت نبوده و به صورت موقت اتفاق بیفتد و همچنین بهبودی هایی سریع گاها به دلیل استفاده مواد بی حسی در بدن می باشد و نمی توان بر روی  این درمان های سریع حساب نمود، زیرا درمان قطعی به مرور پس از پایان تمام مراحل درمانی صورت می پذیرد.

- تاثیراتی که نتایج روش شاک ویو دارد عمدتا پس از گذشت چه مدت قابل مشاهده می باشند؟
– تاثیراتی که نتایج روش شاک ویو دارد عمدتا پس از گذشت چه مدت قابل مشاهده می باشند؟

– چه بیماری هایی را می توان با استفاده از شاک ویو درمان نمود؟

امروزه این متد درمانی در اکثر مواقع برای درمان نواحی آسیب دیده ی مربوط به عضلات و استخوان ها کاربرد دارد و می توان با استفاده از آن این بافت های دچار عارضه را درمان نمود.

گاها ممکن است افراد بیمار از این روش درمانی برای بهبود عارضه های مربوط به شانه استفاده کنند و در واقع می توان گفت: شاک ویو می تواند درمان عارضه های شانه را نیز سبب شود. اغلب افرادی که دپار تاندون در ناحیه ی شانه هستند، از این متد درمانی و قابلیت های می توانند بهره مند شده و خود را تحت درمان قرار دهند تا بهبود کامل برای آنان میسر گردد.

بیماری هایی مانند سندرم ساب اکرومیال نیز از جمله بیماری هایی می باشند که توسط متد درمانی شاک ویو قابل درمان و بهبود می باشند. ساب اکرومیال از جمله بیماری هایی می باشد که به شانه مرتبط است و می توان به راحتی آن را با این متد، درمان نمود.

توصیه ی ما این است که افرادی که دچار این عارضه بوده و مدت ها است که تحت درمان های مختلف قرار گرفته اند، اما به نتایج دلخواه خود نرسیده اند، از این متد برای بهبود استفاده کنند.

بیماری دیگری که می توان با استفاده از این متد درمان نمود، تروکانتر می باشدکه افراد بیمار می توانند با استفاده از متد درمانی شاک ویو این سندرم درد را درمان نموده و بهبود بخشند، همچنین افراد بیماری که مبتلا به سندرم  تاندون آسیل می باشند نیز می توانند به کلینیک های فیزیوتراپی مراجعه نموده و از این روش درمانی بهره مند شده تا این سندرم را درمان کنند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه شاک ویو هستید

– آیا درمان با شاک ویو دردی را برای بیماران به همراه دارد؟

به دلیل اینکه این روش درمانی همراه با انتقال امواج آلتراسونیک  به بدن اتفاق می افتد، همین انتقال امواج اگر دارای سرعت بالایی باشد، می تواند دردهایی را برای بیماران به همراه داشته باشد که طبیعی بوده و افراد بیمار می توانند آن را تحمل نمایند تا روند درمان به اتمام برسد. در اغلب مواقع این روش درمانی مشکل حادی را در حین درمان برای بیماران ایجاد نخواهد کرد، اما در صورت بروز درد، بیماران می توانند با تقویت روحیه ی خود مراحل درمانی را به بهترین حالت ممکن طی نمایند.

بیمارانی که برای بهبود تحت درمان شاک ویو قرار می گیرند، ممکن است دردهای این متد درمانی را تا چند ساعت پس از پایان جلسه در بافت خود احساس نمایند که حد و میزان این دردها کاملا بستگی به تعداد شوک هایی دارد که به بدن فرد وارد شده و ممکن است 2 الی 4 ساعت ادامه یابد و پس از طی نمودن این چند ساعت این میزان دردها به مرور کاهش یافته و کاملا بهبود می یابند.

این روش درمانی برای افراد بیمار به طور کلی میزان درد بسیار بالایی را به همراه نخواهد داشت و افراد آسیب دیده می توانند به راحتی تحت درمان قرار گرفته تا سلامت کامل خود را به دست آورند. علاوه بر مواردی که بیان شد این نکته را باید بیماران در نظر بگیرند که در صورت درد شدید پزشکان متخصص می توانند با تنظیم نمودن میزان امواج انتقالی و سرعت آن ها به واسطه ی دستگاه پروب این دردها را کاهش داده تا بیمار ناراحتی های زیادی را متحمل نشود.

- آیا درمان با شاک ویو دردی را برای بیماران به همراه دارد؟
– آیا درمان با شاک ویو دردی را برای بیماران به همراه دارد؟

– شاک ویو چه فوایدی برای درمان به همراه دارد؟

در عصر امروز این روش درمانی محبوبیت بالایی داشته و تاثیراتی که پس از درمان به دنبال خواهد داشت دارای ماندگاری بالایی می باشد. درمانی که برای بافت های آسیب دیده به موجب این روش صورت می گیرد، بسیار موثرتر از سایر متدهای درمانی است که بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، به این نتیجه رسیده اند که شاک ویو بسیار پر کاربرد می باشد وتا به امروز برای موارد درمانی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین به واسطه ی این روش درمانی تعداد بسیار زیادی از بیماران توانسته اند بافت آسیب دیده ی خود را ترمیم و درمان کنند.

در جامعه ی امروزی همانگونه که بیان شد، افراد بسیاری به دلیل سبک نادرست زندگی یا دارا بودن مشاغل سخت، دچار آسیب ها و عارضه های دردناکی می شوند که این آسیب ها به مرور سبب ناتوانی در انجام فعالیت های روزمره می گردد و توانایی این افراد را مختل می سازد.

در کلینیک های تخصصی شاک ویو می توان این بیماری ها را درمان نمود و  با رعایت تمامی دستورات، به پزشک و روند درمانی خود سرعت بخشید تا بهبود کامل را موجب گردد.

دردهایی که در نواحی های عضلانی و اسکلتی بدن ایجاد می شود، به مرور زمان موجب کاهش تمرکز افراد برای انجام فعالیت های روزانه خواهد شد که سریعا باید درمان گردند. این دردها و آسیب های مختلفی که به بافت های بدن وارد می شود در رده ی اول دغدغه های افراد بیمار قرار گرفته اند که  می توان با مراجعه نمودن به مراکز شاک ویو و انجام معاینات و دستورات لازم توسط پزشک، نسبت به درمان آن ها اقدام نمود تا علائم و مشکلات ناشی از آن ها برطرف گردد.

- شاک ویو چه فوایدی برای درمان به همراه دارد؟
– شاک ویو چه فوایدی برای درمان به همراه دارد؟

– درمان با استفاده از متد شاک ویو طی چه مراحلی صورت می پذیرد؟

به طور معمول شاک ویو برای مفاصلی استفاده می گردد که دچار آسیب شده اند. همچنین این روش درمانی موجب افزایش میزان گردش خون در بافت آسیب دیده ی فرد می شود و روال بهبود آن را سرعت می بخشد. سلول های بدن فرد بیمار به واسطه ی این روش درمانی تحریک شده و درمان لازم برای بیمار فراهم گشته و عارضه های او ترمیم و بازسازی می شوند.

این متد درمانی، همچنین می تواند عوامل مختلفی را که منجر به درد در ناحیه ی آسیب دیده می شوند را از بین ببرد و در روند درمان این بافت اثرات بسزایی دارد. پزشکان برای انجام این روش درمانی از امواج صوتی آلتراسونیک  استفاده می کنند و با استفاده از دستگاه پروب، این امواج را به بدن فرد انتقال می دهند. این امواج به دلیل سرعت بالایی که در حین انتقال به بافت های بدن دارند، می توانند میزان متابولیسم بدن را افزایش داده و بافت آسیب دیده را ترمیم نمایند.

تاثیرات مکانیکی این امواج به واسطه ی ضرباتی که پس از انتقال آن به بدن به دنبال دارند، به مرور زمان موجب ترمیم و بازسازی نواحی آسیب دیده می شوند. قبل از شروع فرآیند درمان با شاک ویو، پزشک مربوطه از ژل های خاصی برای بی حسی و انتقال بهتر امواج به بدن استفاده می کند که پس از آن روند درمان آغاز می گردد.

- درمان با استفاده از متد شاک ویو طی چه مراحلی صورت می پذیرد؟
– درمان با استفاده از متد شاک ویو طی چه مراحلی صورت می پذیرد؟

– طی چند جلسه می توان با استفاده از شاک ویو بیماری را درمان نمود؟

پزشکان برای انجام این روش درمانی بسته به میزان عارضه و شدت آن جلسات درمانی مختلفی را برای بیماران تجویز می نمایند که باید تمامی نکات را در طی این جلسات به درستی رعایت نمود. به طور معمول افراد بیمار پس از 3 جلسه ی درمانی می توانند بسته به شدت آسیب دیدگی بافت بدن خود بهبود را حس نمایند که این میزان بهبود پس از طی نمودن تعداد جلسات بیشتر افزایش یافته و موجب تسکین درد بیمار می شوند.

تعداد جلسات تجویزی توسط پزشک برای افراد، یکسان نمی باشد و  به صورت متفاوت ارائه می گردد. از مهم ترین عاملی که موجب افزایش تعداد جلسات درمانی با استفاده از متد شاک ویو  می شود، می توان به بالا بودن شدت عارضه اشاره نمود. گاها ممکن است در مراکز شاک ویو از دستگاه های قدیمی با راندمان پایین استفاده نمایند که همین موجب افزایش تعداد جلسات درمانی و به طول انجامیدن دوره ی درمان می شود.

در متد شاک ویو میزان مهارت و تجربه و همچنین سرعت عمل پزشک تاثیر بسزایی در کاهش تعداد جلسات درمانی دارد. در صورتی که پزشک متخصص بیمار دارای تجربه و سابقه ی کاری بالایی باشد، قاعدتا روند درمانی بیمار سرعت یافته و بهبود او تسریع می یابد. فاصله ی بین جلسات را در اغلب مواقع پزشک تعیین می نماید، اما به طور معمول پزشکان برای درمان 2 الی 5 جلسه ی درمانی را برای فرد بیمار تجویز می نمایند.

- طی چند جلسه می توان با استفاده از شاک ویو بیماری را درمان نمود؟
– طی چند جلسه می توان با استفاده از شاک ویو بیماری را درمان نمود؟

– اثرات بالینی شاک ویو به چه صورت می باشد؟

عملکرد متد شاک ویو به این صورت است که امواج اولتراسونیک با شدت و انرژی بالایی به بدن فرد بیمار منتقل می گردند و می توانند به بافت های آسیب دیده ی بدن فرد بیمار سرایت نموده و موجب بهبود این آسیب دیدگی ها شوند. امواج آلتراسونیک انتقالی، به مرور زمان موجب سرعت بخشی به ترمیم بافت ها و بهبود هر آنچه بهتر آن ها می شوند و می توانند رضایت خاطر را برای بیماران به همراه داشته باشند. تمامی این مزایایی که بیان شد به طور همزمان برای فرد بیمار طی دوره ی درمان فراهم خواهد شد.

درمان با استفاده از متد شاک ویو به مرور زمان سبب ایجاد رگ های خونی حامل مواد مغذی می گردد که این مواد مغذی برای بافت های آسیب دیده ی بدن بسیار مناسب می باشند. پس از ایجاد این رگ های خونی، مواد مغذی در آن ها فرآیند ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده را آغاز می نمایند.

ماستوسیتها که از دلایل اصلی التهابات بافت ها می باشند با استفاده از این رگ های خونی درمان شده و عوامل ایجاد آن ها از بین می رود. با استفاده متد شاک ویو می توان روال ایجاد این التهابات را به طور منظم کنترل نمود.

ممکن است گاها فرد بیمار به سبب تجمعات کلسیم دچار پارگی تاندون شود که متد شاک ویو یک راهکار نوین برای درمان این تجمعات و پارگی ها می باشد که می توان با استفاده از آن این آسیب ها را درمان نمود.  کلاژن هایی که به واسطه ی این امر درمان در بافت آسیب دیده تولید می شوند، به مرور به ترمیم عارضه کمک شایانی می نمایند و توانایی درمان آسیب های اسکلتی را نیز دارند. در واقع  می توان گفت متد شاک ویو عامل تولید این کلاژن ها می باشد.

 

– چه کسانی می توانند از متد شاک ویو برای درمان استفاده نمایند؟

پروسه های مختلفی که برای درمان شاک ویو در نظر گرفته می شوند، تماما باید توسط پزشک معالج تعیین و مشخص گردند و این پزشکان باید پس از انجام آزمایشات یا معاینه های لازم، افراد کاندید برای این درمان را مشخص کنند و در واقع می توان گفت تصمیم نهایی را که آیا فرد بیمار می تواند برای درمان از متد شاک ویو استفاده نماید یا خیر را تنها پزشک باید تعیین کند.گاها ممکن است پزشک معالج در حین درمان با متد شاک ویو از درمان های دیگری نیز همچون ورزش درمانی برای بهبود سریع تر استفاده کند.

- چه کسانی می توانند از متد شاک ویو برای درمان استفاده نمایند؟
– چه کسانی می توانند از متد شاک ویو برای درمان استفاده نمایند؟

– مراقبت های پس از درمانی که برای این شاک ویو در نظر گرفته شده شامل چه مواردی می باشد؟

به طور معمول پس از انجام چند جلسه بیماران تا حدودی بهبود می یابند، اما گاها ممکن است پیش بیاید که روند درمان و بهبود فرد چندین هفته به طول بیانجامد و پس از گذشت این زمان فرد درمان شود. قرمزی هایی که افراد بیمار تا چند وقتی بر روی  پوست خود احساس می نمایند طبیعی بوده و به دلیل انتقال امواج با سرعت بالا به بافت ها می باشد که پس از مدت کوتاهی رفع می گردند، اما به طور کلی پروسه ی درمانی و مشاهده ی نتایج آن، نیازمند چند هفته می باشد تا بهبود برای بیمار حاصل گردد.

افراد بیمار می توانند بلافاصله پس از درمان، فعالیت های خود را آغاز نموده و روند کاری خود را ادامه دهند، اما این نکته را باید در نظر گیرند که از فعالیت های سنگینی، چون ورزش و… باید جدا پرهیز شود تا آسیب جدی تری به بدن وارد نگردد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه شاک ویو هستید

– شاک ویو به چه صورت می تواند بیماران را درمان نماید؟

عملکردهایی که این روش درمانی به همراه دارد، متفاوت بوده، اما به طور کلی می توان گفت که این روش موجب افزایش گردش خون و متابولیسم در بدن و بافت آسیب دیده می شود. رگ های خونی که به واسطه ی این درمان ایجاد می شوند سبب اکسیژن رسانی به موضع درمانی می شوند، تا درد را برای فرد بیمار به حداقل برسانند. مواد مغذی که به واسطه ی این روش درمانی و تولید رگ های خونی جدید به بافت آسیب دیده می شود، سبب ترمیم و بازسازی آن می گردد.

رگ های خونی که در فرآیند شاک ویو ایحاد می شوند، به مرور زمان می توانند تاندون های آسیب دیه ی بدن را بهبود بخشند و مشکلات مربوط به استخوان ها مانند شکستگی را به سادگی رفع نمایند. این روش محبوبیت بسیار بالایی در میان افراد بیمار دارد و دلیل آن، ایجاد فرآیندهایی همچون التهاب مزمن می باشد. بافت هایی که آسیب دیده اند، می توانند در معرض این فرآیند التهاب مزمن قرار گرفته و بهبود یابند.

ممکن در بعضی مواقع این فرآیند التهاب مزمن به درستی یا کامل صورت نگیرد و به میزان بالایی تشکیل گردد و زمینه های تخریب بافت ها و درد بیشتر در بدن فرد را فراهم نماید، اما این مورد خیلی کم به وقوع می پیوندد.

- شاک ویو به چه صورت می تواند بیماران را درمان نماید؟
– شاک ویو به چه صورت می تواند بیماران را درمان نماید؟

– مراکزی که از شاک ویو برای درمان استفاده می کند چه ویژگی هایی دارند؟

این نکته را باید در نظر گرفت که درمان با شاک ویو یک درمان تخصصی محسوب می گردد، بنابراین پس فرد بیمار باید برای درمان خود به هر مرکزی اعتماد ننموده و در انتخاب مرکز دقت لازم را به عمل آورد. این روش درمانی به طور جد می تواند با عصب و عضلات درگیر شود، بنابراین کوچکترین اشتباهی در این درمان می تواند پیامدهای ناگواری را داشته باشد. مراکز شاک ویو باید ویژگی های مناسبی برای انتخاب داشته باشند که از مهمترین آن ها می توان به عدم استفاده از منشی یا دستیار برای این امر اشاره نمود.

تجهیزاتی که در مراکز شاک ویو مورد استفاده قرار می گیرند، باید کاملا مدرن و جدید باشند و در صورت تغییر تکنولوژی و پیشرفت آن، باید تمامی تجهیزات تعویض شده باشند. پزشکانی که در این مراکز خدمت می کنند باید باتجربه و کاربلد بوده و تمامی برنامه های آن ها برحسب نوع و شدت بیماری مشخص و تدوین گردد.

کادری که در این مراکز کار می کنند، باید مهارت و توانایی بالای داشته باشند تا بتوانند تمامی مراحل درمانی را به بهترین حالت ممکن به اتمام برسانند و بهبود فرد را فراهم نمایند. مراکز شاک ویو دارای تاییده پزشکی باشند تا در این زمینه برای بیماران مشکلات متعددی را ایجاد ننمایند.

– مزایایی که شاک ویو نسبت به دیگر روش های درمانی دارد به چه صورت می باشند؟

مزایایی که این روش درمانی به همراه دارد موجب بهبود و درمان بیمار می شود. عملیات هایی که در طول درمان با این روش بر روی  بدن فرد بیمار صورت می گیرد، می توانند توانایی از دست رفته بیمار را به او  بازگردانند. درمان با این روش موجب می شود تا تمامی مشکلات عضلانی و استخوانی شما برطرف شده و آرامش دوباره را در زندگی خود احساس نمایید.

این روش درمانی طی تحقیقاتی که صورت گرفته یک روش درمانی کاملا ثابت شده و قطعی می باشد که عوارضی را برای بیماران به همراه ندارد، همچنین با استفاده از این متد می توان بافت های آسیب دیده را درمان نمود و سلامت کامل فرد بیمار را تضمین کرد.

خون رسانی ها و اکسیژن رسانی هایی که به واسطه ی این روش درمانی در بافت ها صورت می گیرند می توانند میزان متابولیسم بدن را برای درمان بالا ببرند و فرد را بهبود بخشند. مدت زمانی که برای بهبود با استفاده از این روش در نظر گرفته شده است، کوتاه است و بیمار پس از مدت زمان کوتاهی می تواند خوب شود و هر چه سریعتر به نتایج دلخواه خود دست یابد.

- مزایایی که شاک ویو نسبت به دیگر روش های درمانی دارد به چه صورت می باشند؟
– مزایایی که شاک ویو نسبت به دیگر روش های درمانی دارد به چه صورت می باشند؟

– چگونه شاک ویو سبب حذف جراحی های مختلف می شود؟

این متد درمانی می تواند جراحی های مختلفی که برای درمان می باشد را کاهش و یا حذف نماید. به طور کلی می توان گفت با استفاده از شاک ویو می توان از جراحی هایی که برای رفع آسیب ها می باشند، پیشگیری نمود. رگ های خونی که به واسطه این روش درمانی ایجاد می شوند، مفید بوده و برای درمان التهابات مزمن کارآمد می باشند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه شاک ویو هستید

– شاک ویو به چه صورت می تواند به جای روش های درمانی سنتی مورد استفاده قرار گیرد؟

گاها ممکن است افراد نتوانند به واسطه ی درمان هایی همچون ورزش درمانی به نتایج دلخواه خود دست یابند و بهبود برای آن ها حاصل گردد، در چنین حالتی می توان روش درمانی شاک ویو را با ورزش درمانی و ماساژ جایگزین نمود تا بیمار بتواند به نتیجه ی دلخواه خود دست یابد. به علاوه از عواملی که موجب شده تا شاک ویو جایگزین روش های سنتی گردد در واقع راحتی در انجام آن می باشد که بیماران می توانند به واسطه ی آن بدون درد و در مدت زمان کوتاهی درمان شده و فعالیت های خود را آغاز نمایند.

میزان بازدهی که این روش درمانی دارد بالا است و هزینه ای که بیماران مختلف برای این روش درمانی می پردازند به نسبت پایین می باشد. از عمده دلایل دیگری که می توان برای جایگزینی این روش نام برد، میزان عوارض پایین آن می باشد و بیماران می توانند به راحتی آن را به اتمام برسانند و همین مسئله موجب شده تا افراد بیشتری برای درمان با این متد ترغیب گردند.

- شاک ویو به چه صورت می تواند به جای روش های درمانی سنتی مورد استفاده قرار گیرد؟
– شاک ویو به چه صورت می تواند به جای روش های درمانی سنتی مورد استفاده قرار گیرد؟

– شاک ویو چگونه می تواند افراد مبتلا به دیابت را درمان کند؟

دیابت را می توان از جمله بیماری هایی دانست که موجب بروز درد و ناراحتی هایی زیادی در بدن افراد می شود و این افراد تمام سعی خود را به کار می گیرند تا به طور جدی در معرض آسیب های آن قرار نگیرند. شاک ویو در زمینه ی این بیماری و عوارض آن مانند زخم های بدن نیز کمک شایانی می تواند به بیمار کند، به این صورت که زخم هایی که به واسطه ی دیابت در بدن ایجاد شده را می تواند درمان نماید.

– امواجی که برای شاک ویو مورد استفاده قرار می گیرند به چه شیوه ی تولید می گردند؟

به طورمعمول در شاک ویو برای درمان از امواج با سرعت بسیار بالا استفاده می گردد که این امواج می توانند زمینه های لازم را برای ترمیم بافت های آسیب دیده فراهم نمایند. امواجی که در شاک ویو مورد استفاده قرار می گیرند، دارای یک موج پیوسته بوده و به طور مداوم و ثابت قابل تکرار می باشند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه شاک ویو هستید

– چگونه می توان خار پاشنه را با متد درمانی شاک ویو بهبود بخشید؟

مراکز شاک ویو می توانند بیماری هایی از جمله خار پاشنه را نیز تشخیص و درمان نمایند. دستگاه های شاک ویو در واقع چند کاره می باشند و می توانند قابلیت های مختلفی برای بیماران به همراه داشته باشند. از این دستگاه ها عمدتا می توان برای بازسازی و ترمیم بافتی از پا که دچار خار پاشنه شده است استفاده نمود. این متد درمانی، همچنین می تواند درد را در نواحی آسیب دیده کاهش داده و بهبود بخشد.

همچنین از متد شاک ویو می توان برای درمان بیماری هایی همچون فاشیا استفاده نمود. هر جلسه ی درمانی به مدت 20 دقیقه می باشدکه این توانایی را دارد که تاثیرات قابل توجهی را بر روی  موضع آسیب دیده بگذارد. امواج صوتی که به واسطه ی این درمان به کف پا ساطع می گردند، می توانند گردش خون در کف پا بالا برده و زمینه های ترمیم خار پاشنه را فراهم نمایند، همچنین این روش درمانی موجب رسیدن مواد مغذی به این بافت های آسیب دیده و بهبود هر چه سریع تر آن ها می شود.

– هزینه ی شاک ویو برای درمان خار پاشنه به چه صورت می باشد؟

امروزه شاک ویو بهترین نوع درمان برای رفع نمودن خار پاشنه می باشد که در میان افراد مختلف دارای محبوبیت بسیار بالایی است که می توان با استفاده از این متد درمانی به درصد بالایی از موفقیت رسید. هزینه هایی که فرد بیمار در این روش درمانی برای عارضه هایی همچون خار پاشنه می پردازد، بسیار پایین و مقرون به صرفه است، زیرا با استفاده از این روش بیمار نیازی به بستری شدن ندارد و می تواند بدون عمل جراحی به صورت سرپایی درمان شود.

- هزینه ی شاک ویو برای درمان خار پاشنه به چه صورت می باشد؟
– هزینه ی شاک ویو برای درمان خار پاشنه به چه صورت می باشد؟

از شما بابت مطالعه ی این مقاله تقدیر و تشکر می نماییم.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.