فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش
فهرست مطالب

در این نوشتار علمی پزشکی قصد داریم شرح مفصل و کاملی بر موضوع فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش داشته باشیم و مهم ترین مواردی که در رابطه با فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش می باشند را حضور شما عزیزان توضیح دهیم. از شما درخواست داریم تا انتهای این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

همچنین می توانید با مشاهده فیزیوتراپی طرف قرارداد بانک ملی و فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه آسیا مقایسه ای هم بین این بیمه ها داشته باشید.

کلینیک فیزیوتراپی معینی در تلاش است با ارائه خدمات درمانی از جمله درمان ضایعات ارتوپدی ، نورولوژی ، روماتولوژی ، درمان آسیب های ورزشی ، سوزن درمانی و درمان های دستی و taping با بهترین متد های درمانی و تجهیزات پیشرفته نقش موثری در بهبود بیماران محترم داشته باشد.

فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش
فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش

افراد بر اساس این که با برخی از مشکلات و ناراحتی های جسمی و یا روحی مواجه می شوند به پزشک های عمومی و یا متخصص مراجعه می نمایند تا از این طریق بتوانند بیماری های مختلف خود را مورد درمان قرار دهند.

یکی از تخصص هایی که امروزه شاهد فعالیت مناسب آن در سطح جامعه هستیم و مردم برای درمان ناراحتی های مختلف جسمی خود به ایشان مراجعه می نمایند، فیزیوتراپی می باشد.

فعالیت ها و کارهای درمانی صورت گرفته در مرکزهای مختلف فیزیوتراپی

عمده ی فعالیت ها و کارهای درمانی صورت گرفته در مرکزهای مختلف فیزیوتراپی در زمینه ی درمان مشکلات مفاصل، استخوان ها، عضله ها و دیگر بخش های فیزیکی بدن می باشد که به علت برخی از مسائل مانند ورود افراد به سنین بالا، حوادثی مانند تصادف و دیگر رخدادهای طبیعی و غیره، این قسمت های بدن دچار مشکلاتی شده و نیازمند درمان و اقدام های تخصصی در حوزه ی فیزیوتراپی می باشند.

برخی از پزشک های متخصصی که در این حوزه فعالیت می نمایند با تعدادی از ارگان های دولتی و از جمله نیروهای مسلح نیز طرف قرارداد بوده و دفترچه های بیمه صادر شده از سوی این ارگان ها را مورد پذیرش قرار می دهند.

به این صورت همه و یا بخشی از هزینه های مربوط به این پزشک ها و مرکزهای فیزیوتراپی توسط ارگان مربوطه مورد پذیرش قرار گرفته و مقدار ناچیزی از هزینه ها و مخارج مربوط به فیزیوتراپی بر عهده ی فرد تحت درمان قرار می گیرد.

پیش از این که وارد بحث های اصلی نوشتار فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش شویم، توجه شما همراهان گرامی را به این نکته ی مهم جلب می نماییم که در مواردی که به اقدام های درمانی حوزه ی فیزیوتراپی نیازمند هستید در مورد پزشک متخصص این حوزه و هم چنین کلینیک های فیزیوتراپی که در این حوزه فعالیت می نمایند تحقیق نمایید و ان دسته از کلینیک هایی که امکانات کامل و مناسبی را داشته و از پزشک های متخصص و با تجربه ای برخوردار می باشند را مورد انتخاب خود قرار دهید.

کلینیک دکتر معینی

یکی از مناسب ترین و با امکانات ترینم کلینیک های فیزیوتراپی، کلینیک جناب دکتر معینی می باشد که در کنار تجهیزات مناسب و به روزی که در این کلینیک وجود دارند، بهترین و با سابقه ترین پزشک ها نیز در این مرکز حضور داشته و مشغول خدمت رسانی به بیماران مختلف می باشند.

امکانات ترینم کلینیک های فیزیوتراپی، کلینیک جناب دکتر
امکانات ترینم کلینیک های فیزیوتراپی، کلینیک جناب دکتر

در ادامه و برای این که مبحث فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش را به خوبی مورد بسط و تفهیم قرار دهیم، قصد داریم اعم مواردی که در ارتباط با این موضوع می باشند را به صورت چند تیتر مطرح نموده و در هر یک از بخش های مقاله ی خود، ان تیترها و سوال ها را تشریح نماییم.

از شما سروران گرامی درخواست داریم تا انتهای نوشتار فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش با ما همراه باشید.

اصلی ترین مبحث هایی که در مقاله ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش مطرح خواهند شد به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی فیزیوتراپی و مهم ترین کاربردهای آن اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

تمرین درمانی:

الکتروتراپی:

آیا می دانید چه زمانی نیازمند خدمات فیزیوتراپی در خانه هستید؟

آیا فیزیوتراپی در درمان تاثیر دارد؟

آیا در زمینه ی درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مگنت تراپی در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید مگنت تراپی را در کدام بیماری ها می توان به کار برد؟

آیا در مورد شرایط پذیرش بیمه نیرو های مسلح به منظور انجام فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین عامل های موثر بر هزینه های فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

میزان آسیب ها و صدمه هایی که بر جسم فرد وارد شده است.

اقدام های اولیه درمانی برای ایشان در مرکزهای دولتی صورت می گیرد، یا در مراکز خصوصی.

میزان تخصص، شهرت و مهارت پزشک معالج در چه حد می باشد.

آیا فرد تحت درمان دارای دفترچه مربوط به بیمه های مختلف درمانی می باشد، یا خیر.

 

آیا در زمینه ی فیزیوتراپی و مهم ترین کاربردهای آن اطلاعاتی دارید؟

در تیتر آغازین از مقاله فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش، می خواهیم در مورد فیزیوتراپی و کاربرد آن در زندگی انسان صحیت کنیم. لطفا ما را در این تیتر همراهی کنید.

امروزه برای درمان بسیاری از مشکلات و اختلال های ماهیچه های، عصبی و در واقع اسکلتی از خدمات فیزیوتراپی استفاده می شود و قابل توجه می باشد که این کار با کمک تجهیزات مکانیکی و مانور های مربوط به دست صورت می گیرد. در روش های درمانی فیزیوتراپی، مواردی از جمله: پرتو های فرابنفش، ورزش، جریان برق و نور نیز به کار برده می شوند.

آیا در زمینه ی فیزیوتراپی و مهم ترین کاربردهای آن اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی فیزیوتراپی و مهم ترین کاربردهای آن اطلاعاتی دارید؟

اشخاص تحت درمان به فیزیوتراپی درد را کم تر احساس می کنند و در واقع فیزیوتراپی منجر به توانبخشی عضلانی آن ها می شود و به این صورت به سلامتی فرد کمک می کند و این به نوبه ی خود بر روی کیفیت زندیگ اشخاص تاثیر گذار می باشد.

به لحاظ لغوی کلمه فیزیوتراپی متشکل از دو کلمه می باشد

به لحاظ لغوی کلمه فیزیوتراپی متشکل از دو کلمه می باشد. بخش اول آن فیزیو به معنی جسمانی است و بخش دوم آن تراپی به معنی درمان است. لازم به یادآوری می باشد که هدف از فیزیوتراپی بهبود بخشیدن به شرایط جسمانی اشخاص بیمار می باشد و احتمال دارد به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم بدن شخص را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بهبود یافتن عملکرد سیستم بدن شخص شود.

در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات دقیق تر و کامل تری را در این زمینه کسب نمایید می توانید به کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مراجعه نمایید و از مجموعه دانش و تخصص ایشان در این رابطه بهره مند شوید.

از شما مخاطب گرامی دعوت می نماییم در بخش های بعدی از مقاله ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش نیز با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله مورد نظر تحت عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد فیزیوتراپی اطلاعات کاملی را برای شما مطرح کردیم، اما در این بخش قصد داریم در مورد خدمات فیزیوتراپی را برای شما همراهان گرامی، اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم. لطفا ما را در این بخش همراهی نمائید.

لازم است در بخش آغازین از این مطلب در مورد فعالیت های پزشکی که برای ما انسان ها صورت می گیرد، توضیح دهیم. خدمات فیزیوتراپی و پزشکی به صورت کلی شامل: مشکلات دستگاه حرکتی بدن یا به عبارتی ارتوپدی، مشکلات دستگاه تنفسی و قلبی، مشکلات پوستی از جمله سوختگی ها، تحت کنترل درآوردن درد و کاهش آن، مشکلات اعصاب محیطی و مخصوصا اعصاب مرکزی.

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

در حقیقت خدمات فیزیوتراپی به سه گروه دسته بندی می شوند که در ادامه مطلب برای شما بیان می شوند:

  • تمرین درمانی
  • مهارت درمان با دست
  • الکتروتراپی

تمرین درمانی:

در واقع می توان گفت که اولین فیزیوتراپی که برای درمان به کار گرفته می شود به نام تمرین درمانی تعریف می شود. در این مرحله فیزیوتراپیست ورزش ها و فعالیت هایی را برای شخص تجویز می نماید از جمله می توان به ورزش در آب اشاره کرد

و البته خاطر نشان می کنیم که در این مرحله شخص فیزیوتراپ بیمار را در همه فعالیت ها و ورزش ها همراهی می کند تا بهبودی شخص هر چه سریع تر حاصل شود.

الکتروتراپی:

در این مرحله از درمان، باید خاطر نشان کنیم که همان خدمات فیزیوتراپی را با کمک یک مجوعه ای از دستگاه های خاصی انجام می دهند. به این شل که این دستگاه ها امواج ویژه ای که به وسیله دستگاه ایجاد می شوند را به بدن شخص وارد می کند.

یک ویژگی مثبت این مرحله این است که برخی از مراکز درمانی، می توانند این خدمات را در خانه شخص انجام دهند، چون بسیاری از آن فعالیت ها در منزل نیز قابل اجرا می باشد.

شما خواننده ی گرامی می توانید انواع خدمات حوزه ی فیزیوتراپی را در کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی انجام دهید. ایشان از سابقه و تجربه ی بسیار بالایی در این حوزه برخوردار بوده و کلینیک درمانی ایشان دارای به روز ترین تجهیزات این حوزه می باشد. کافی است به این کلینیک مراجعه و آخرین اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید.

الکتروتراپی:
الکتروتراپی:

خواهشمند است در قسمت های بعدی مقاله ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش نیز ما را همراهی نمایید.

آیا می دانید چه زمانی نیازمند خدمات فیزیوتراپی در خانه هستید؟

همان طور که ملاحظه کردید در قسمت قبلی از نوشتار مورد نظر با عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد نوع خدمات فیزیوتراپی به طور مفصل بریا شما اطلاعات جامعی را توضیح دادیم، اما در این قسمت بر آن هستیم تا در مورد زمانی که لازم است، شخص رد خانه فیزیوتراپی انجام دهد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفا ما را همراهی کنید.

آیا می دانید چه زمانی نیازمند خدمات فیزیوتراپی در خانه هستید؟
آیا می دانید چه زمانی نیازمند خدمات فیزیوتراپی در خانه هستید؟

با توجه به این که حرکت کردن یکی از نیاز های اساسی و مهم انسان می باشد و در واقع می توان گفت بدون داشتن تحرک، شخص با مشکلات زیادی در زندگی روزمره اش رو به رو می شود و در بسیاری از امور زندگی خود عقب می ماند،

لازم است، مشکلاتی را که رد اعضای حرکتی بدنمان به وجود آمده است را به صورت جدی پیگیری کنیم که غالبا برای این موارد ما را به فیزیوتراپی ارجاع می دهند، زیرا فیزیوتراپی قادر می باشد به آسانی موجب تسکین درد در بخش های آسیب دیده شود تا آن جا که حتی در برخی موارد باعث می شود که دیگر نیاز به عمل کردن نباشد.

علاوه بر این که شما با کمک گرفتن از فیزیوتراپی خود را از انجام دادن عمل جراحی نجات داده اید، دیگر نیازی به مصرف کردن انواع و اقسام قرص های تسکین دهنده نیز ندارید.

گاهی اوقات شرایط خاصی پیش می آید که باعث می شود، شخص به فیزیوتراپی در منزل نیاز داشته باشد و ما می خواهیم آن شرایط خاص را بریا شما تشریح کنیم. به این صورت:

ممکن است، شخص به تازگی تحت عمل جراحی قررا گرفته باشد و در عین حال مشکلات حرکتی را نیز تحمل می کند در این حالت شخص قطعا نیازمند فیزیوتراپی در منزل می باشد.

ممکن است، شخص دچار مشکلات ارتوپدیک شود که در این حالت نیز به فیزیوتراپی در خانه محتاج است.

حتی گاهی اوقات شخص با داشتن شکستگی هایی به فیزیوتراپی در منزل احتیاج دارد.

لازم به ذکر می باشد که گاهی اوقات شرایط و موارد خاص و نادری وجود دارد که شخص مجبور است در منزل تحت فیزیوتراپی قرارد بگیرد. از جمله این موارد این است که شخص دارای مشکلات قلبی و ریوی باشد و شرایط بیرون آمدن از خانه را ندارد.

علاوه بر این موارد و شرایط خاص، اشخاص سالمند نیز احتمال دارد که به فیزیوتراپی در منزل نیاز داشته باشند.

بهتر است در مواردی که در بالا به آن ها اشاره داشته ایم به کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مراجعه نمایید و راهنمایی دقیق تر را از کارشناس ها و نیروهای با تجربه ی این کلینیک دریافت نمایید. جناب دکتر معینی از بهترین پزشک های متخصص در حوزه ی فیزیوتراپی کشور می باشد.

لطفا در ادامه ی این نوشتار علمی با عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش با ما همراه باشید.

آیا فیزیوتراپی در درمان تاثیر دارد؟

در بخش پیشین از نوشتار مورد نظر مان تحت عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد شرایطی که تحت ان فیزیوتراپی در منزل صورت می گیرد، برای شما عزیزان به طور مفصل توضیح دادیم و اکنون در این بخش قصد داریم تا به این سوال اساسی پاسخ دهیم که آیا فیزیوتراپی در درمان تاثیر دارد، یا خیر. برای یافتن پاسخ این سوال، لطفا با ما همراه باشید.

آیا فیزیوتراپی در درمان تاثیر دارد؟
آیا فیزیوتراپی در درمان تاثیر دارد؟

اغلب متخصصانی که در زمینه ی فیزیوتراپی تخصص دارند، معتقد هستند که با وجود این که فیزیوتراپی رسک و خطر کمی برای بیمار به همراه دارد، تاثیر فراوانی دارد و با چند جلسه می تواند درد شخص را بهبود دهد. یکی دیگر از مزیت های فیزیوتراپی این می باشد که برای همه اشخاص در سنین گوناگون قابلیت کاربرد دارد و در واقع با بهبود و کاهش درد به افراد کمک می کند تا زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

یکی از نکاتی که در فیزیوتراپی بر آن تاکید می شود، این است که کفش مناسب به کار برده شود و لازم است به طور کلی به خاطر بسپارید که سلامت پا نقش مهمی در سلامت کل بدن انسان دارد.

اگر شخص کفش نامناسب استفاده کند

چون اگر شخص کفش نامناسب را استفاده کند، علاوه بر این که احتمال افتادن به زمین را دارد، ممکن است، دچار آسیب ها و خطرات جدی تر شود از جمله آن ها می توان به شکستگی استخوان در شخص اشاره کرد به خصوص شکستگی استخوان ران و شکستگی زانو بسیار خطرناک می باشد که ممکن است در این شرایطی که پیش آمده و آسیب هایی که در مفصل زانو ایجاد شده است، شخص را راهی اتاق عمل به منظور تعویض مفصل زانو کند.

اگر شخص کفش نامناسب استفاده کند
اگر شخص کفش نامناسب استفاده کند

پس شخص با پوشیدن کفش های مناسب علاوه بر این که ب کمک به سلامتی اش کمک می کند، می تواند مانع ایجاد این مشکلات عدیده شود.

اگر شما با تشخیص پزشک متخصص خود نیاز به انجام فیزیوتراپی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی از امکانات فیزیوتراپی آن بهره مند شوید. این کلینک دارای بهترین و به روز ترین وسائل مربوط به فیزیوتراپی بوده و نیروهای با تجربه ی آن از تخصص و سابقه ی بالایی در حوزه ی فیزیوتراپی برخوردار می باشند.

از شما عزیزان دعوت می شود، قسمت های بعدی از متن فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش را از دست ندهید و در ادامه نیز با ما همراه باشید. در بخش های دیگر این مقاله قصد داریم موضوعات جالب دیگری را برای شما توضیح دهیم.

آیا در زمینه ی درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که ملاحظه کردید در بخش قبلی از نوشتار مد نظر با عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد تاثیر فیزیوتراپی بر کاهش و تسکین درد و کمک به اشخاص برای ادامه زندگی به صورت مفصل برای شما توضیح دادیم، ولی در این بخش می خواهیم درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی را به طور جامع و دقیق مورد توضیح و تشریح قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفا ما را در این بخش همراهی کنید.

آیا در زمینه ی درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

با توجه به پشرفت های تکنولوژی در زندگی امروزه، انسان ها از آن در علم پزشکی نیز استفاده کرده اند. از جمله آن می توانیم به شاک ویو اشاره کنیم که یک روش غیر تهاجمی و کاملا نوین به حساب می آید و در واقع می توان گفت شاک ویو پاسخگویی و تاثیرگذاری زیادی داشته و به همین خاطر امروه بسیار به کار گرفته می شود و در بین نسل امروزی بسیار محبوب می باشد.

در حقیقت می توان این گونه بیان کرد که شاک ویو از جمله خدمات فیزیوتراپی به حسابی می آید. در این شیوه از کار، امواج صوتی با قدرت خیلی زیادی به منظور اهداف درمانی انتشار می یابند. این امواج با داشتن نیروی زیادی به بدن شخص بیمار نیروی مکانیکی را وارد می نمایند. در نتیجه این شیوه برای درمان و تسکین درد ها و مشکلات اسکتی بسیار به کار برده می شود.

امواجی که تحت این کار به بدن ما وارد می شود، قادر می باشند که جریان خون را بالا ببرند

امواجی که تحت این کار به بدن ما وارد می شود، قادر می باشند که جریان خون را بالا ببرند و چون باعث تحریک سلول های بدن می شوند، منجر به کاهش یافتن درد بدن می وشد و احساس کم تری از حالت گزگز شدن بدن را برای شخص به همراه دارد و با انجام دادن دوره ی مشخصی از آن تحت نظر متخصص این کار، منجر به درمان کامل شخص نیز می شود.

همه کار های مربوط به شاک ویو در کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی توسط متخصصین فیزیوتراپیست قابل انجام می باشند. کافی است با این کلینیک مجهز تماس برقرار نمایید و یا این که به آن جا مراجعه داشته باشید. نیروهای خبره ای که در کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی حضور دارند، دارای تجربه ی مناسبی در این زمینه بوده و دقیق ترین مشاوره ها را به شما ارائه می نمایند.

امواجی که تحت این کار به بدن ما وارد می شود، قادر می باشند که جریان خون را بالا ببرند
امواجی که تحت این کار به بدن ما وارد می شود، قادر می باشند که جریان خون را بالا ببرند

شما خواننده ی گرامی در حال مطالعه ی مقاله ای علمی پزشکی در زمینه ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش هستید. لطفا بخشهای آتی از این مقاله را از دست ندهید و در ادامه ما را همراهی نمایید. در بخشهای بعدی این نوشتار تصمیم داریم موارد مهم و کاربردی دیگری را با شما به اشتراک بگذاریم.

آیا در زمینه ی مگنت تراپی در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله تحت عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد درمان با شاک ویو در فیزیوتراپی به طور مفصل مطالبی را برای شما عزیزان توضیح دادیم، اما در این بخش قصد داریم در مورد مگنت تراپی در فیزیوتراپی مطالب جامع و کاملی را برای شما شرح دهیم. لطفا ما را در این مطلب نیز همراهی کنید.

از جمله خدمات فیزیوتراپی، مگنت تراپی می باشد و از این رو می توان نتیجه گرفت که یک شیوه ی درمانی غیر تهاجمی می باشد. در این شیوه با کمک انرژی طبیعی مغناطیسی به کم شدن درد در بدن مریض کمک می کند و به روند خوب شدن سرعت می بخشد.

با توجه به این که مگنت تراپی باعث تحریک کردن میدان های مغناطیسی درون بدن می شود در درمان تاثیر بسیار زیادی دارد. یک نکته جالب در این مورد این است، است که حوزه های مغناطیسی منفی قادر هستند، عمل اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت ها را افزایش دهند و همچنین متابولیسم سلولس را تحریک می کنند و محیط های اسیدی بدن را کم می کنند و به این طریق منجر به سلامتی بدن ما می شوند.

برای اطلاع از قیمت ها لطفا صفحه قیمت هر جلسه مگنت تراپی را ببنید.

آیا در زمینه ی مگنت تراپی در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مگنت تراپی در فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

از طرف دیگری انرژی مغناطیسی باعث ترمیم آسیب های موجود در بدن می شود و از طرفی دیگر، جریان خون را بالا می برد و به وسیله همین دو کار باعث می شود، مواد زائد بدن به صورت بهتر و در واقع با سرعت بیش تری از بدن دفع شوند که این موارد به خودی خود منجر به کم شدن درد در بدن می شود.

مگنت تراپی باعث بهبود اکسیژن رسانی و خون رسانی به بدن می شود

به عبارتی دیگر می توان گفت که از آن جا که مگنت تراپی باعث بهبود اکسیژن رسانی و خون رسانی به بدن می شود، این امکان نیز وجود دارد که مواد لازم و ضروری، راحت تر و بهتر به بدن شخص منتقل شوند.

لازم است، بیان کنیم که به وسیله مگنت تراپی، بافت های آسیب دیده استخوان، تاندون ها، اعصاب و عضلات بهبود پیدا می کنند و رشد بهتری دارند. این شیوه به استخوان های شخص استحکام می بخشد و به همین دلیل به اشخاصی که پوکی استخوان دارند، توصیه می شود.

مگنت تراپی باعث بهبود اکسیژن رسانی و خون رسانی به بدن می شود
مگنت تراپی باعث بهبود اکسیژن رسانی و خون رسانی به بدن می شود

به خاطر داشته باشید که مگنت تراپی برای افرادی که دارای بیماری هایی از جمله تالاسمی، عفونت و یا هموفیلی می باشند، نیز کاملا مناسب می باشد.

اگر دکتر متخصص برای درمان بیماری شما مگنت تراپی را تجویز کرده است، می توانید به کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه کنید و از امکانات مگنت تراپی آن بهره مند شوید. امکانات مربوط به مگنت تراپی مستقر در کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی در بهترین شرایط روز دنیا بوده و کارشناس های زبده ی این کلینیک آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان و دیگر افراد مراجعه کننده می باشند.

از شما درخواست داریم در قسمت های باقی مانده از مقاله ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش نیز با ما همراه باشید.

آیا می دانید مگنت تراپی را در کدام بیماری ها می توان به کار برد؟

همان طور که در تیتر پیشین از مقاله مورد نظر با عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد مگنت تراپی در فیزیوتراپی به طور کامل و جامع توضیح دادیم در این تیتر نیز تصمیم داریم در مورد این موضوع که مگنت تراپی در درمان کدام بیماری ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد به طور مفصل توضیحاتی را بیان کنیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفا ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

آیا می دانید مگنت تراپی را در کدام بیماری ها می توان به کار برد؟
آیا می دانید مگنت تراپی را در کدام بیماری ها می توان به کار برد؟

در ادامه مطلب می خواهیم بیماری هایی را که با کمک مگنت تراپی بهبودی می یابند را برای شما ارائه دهیم:

  • آرتروز کمر
  • فتق دیسک کمر
  • اختلال خواب
  • بیماری های مربوط به عصب سیاتیک
  • آرتروز گردن
  • تنگی نفس
  • بیماری های پوستی
  • سردرد های میگرنی
  • برخی سرطان ها
  • ام. اس
  • فشار خون
  • اگر شما به یکی از این بیماری های مبتلا هستید، این امکان را دارید که با در دست داشتن تجویز پزشک متخصص به منظور انجام مگنت تراپی به کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه کنید و راهنمایی های مناسب را از آن ها دریافت نمایید.

آیا در مورد شرایط پذیرش بیمه نیرو های مسلح به منظور انجام فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله مورد نظر با عنوان فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش در مورد بیماری هایی صحبت کردیم که با به کار بردن مگنت تراپی آن بیماری ها بهبود یافتند و در درمان ان ها موثر واقع شد، اما در این بخش از مقاله بر آن هستیم تا در مورد شرایط پذیرش بیمه نیرو های مسلح به منظور انجام فیزیوتراپی به طور مفصل صحبت کنیم. از شما درخواست می کنم که ما را در این بخش همراهی کنید.

آیا در مورد شرایط پذیرش بیمه نیرو های مسلح به منظور انجام فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در مورد شرایط پذیرش بیمه نیرو های مسلح به منظور انجام فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

در آغاز مطلب لازم می دانیم که در مورد انواع بیمه شدگان نیرو های مسلح اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم:

در واقع بیمه شدگان نیرو های مسلح به دو دسته تقسیم می شوند:

  • دسته اول جانباز و عائله می باشند که در این حالت خدمات درمانی برای شخص جانباز و عائله ی ایشان به شکل رایگان صورت می گیرد.
  • دسته دوم: وظیفه و عادی و در این دو حالت فرانشیز گرفته خواهد شد. نیروهای ارتش که طرف قرارداد با بیمه های این ارگان می باشند، نیز در این شاخه قرار دارند.

اگر برای بیمار لیزر و سایر موارد خاص که مربوط به فیزیوتراپی می باشد، تجویز شود، لازم است که نسخه ی بیمار به وسیله پزشک معتمد نیرو های مسلح تائید شود.

در واقع بیمه شدگان نیرو های مسلح به دو دسته تقسیم می شوند:
در واقع بیمه شدگان نیرو های مسلح به دو دسته تقسیم می شوند:

البته برخی مراکز درمانی از جمله کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی علی رغم داشتن امکانات درجه یک و ممتاز، برای استفاده از کارهای درمانی شاک ویو و همچنین مگنت تراپی نیز بیمه را مورد پذیرش قرار می دهند که به منظور انجام این کار لازم می باشد، بیمار برای هر یک از کار های شاک ویو و مگنت تراپی، نسخه های جداگانه ای داشته باشد و برای هر نسخه نیز تایید نیرو های مسلح را نیز داشته باشد.

از آن جا که تعیین کردن روند و شیوه ی درمان مهم و اساسی می باشد، لازم است در نخستین جلسه ویزیت بیمار به وسیله خود فیریوتراپیست متخصص صورت بگیرد و پلن درمانی مشخص شود و در پرونده الکترونیکی مخصوص بیمار در کلینیک ثبت می شود، البته لازم به یادآوری است که بیمار می بایست پرونده پزشکی خود را در این جلسه با خود به همراه داشته باشد.

از طرفی لازم است، بیمار فرمی را که با تایید نیرو های مسلح رسیده است، هر جلسه امضاء نماید و تاریخ دقیق را در آن درج کند.

با نیروهای خبره ی کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مشورت نمایید

در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات تکمیلی و دقیق تری را در مورد پذیرش انواع بیمه ها و به ویژه ی بیمه ی طرف قرارداد ارتش کسب نمایید می توانید با نیروهای خبره ی کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مشورت نمایید تا ایشان بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

در این صورت و زمانی که در مورد همه ی قوانین و مقررات مربوط به پذیرش این بیمه های درمانی اطلاعات لازم را به دست آوردید، می توانید با خیالی راحت به مرکزهای درمانی و از جمله کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مراجعه نمایید و اقدام های مناسب درمانی را برای خود و یا دوستان خود انجام دهید.

آیا در زمینه ی مهم ترین عامل های موثر بر هزینه های فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در بخش قبلی از نوشتار فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش، شرایط پذیرش بیمه های مربوط به نیروهای مسلح و ارتش در فیزیوتراپی را مورد بررسی قرار دادیم.

یکی از موضوعاتی که در کارهای مختلف درمانی و از جمله فیزیوتراپی سوال ذهنی و دغدغه ی فکری افراد مراجعه کننده می باشد، بحث هزینه ها و مخارجی می باشد که می بایست برای این اقدام های درمانی پرداخت نمایند.

آیا در زمینه ی مهم ترین عامل های موثر بر هزینه های فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین عامل های موثر بر هزینه های فیزیوتراپی اطلاعاتی دارید؟

آن ها بر اساس مشکل و عارضه ی جسمی که دارند به دنبال شیوه های مناسبی برای درمان قطعی خود می باشند، اما موضوع هزینه نیز برای ایشان مهم بوده و آن ها مایل هستند، بدانند از پس این مخارج و هزینه ها بر می آیند یا خیر.

به همین خاطر ما نیز در بخش دیگری از نوشتار علمی پزشکی خود قصد داریم موضوع هزینه ها و عامل های موثر بر آن در اقدام های فیزیوتراپی را بررسی نماییم. از شما خواننده ی گرامی دعوت می نماییم در تشریح عوامل موثر بر هزینه های فیزیوتراپی با ما همراه باشید.

در بحث هزینه ها امکان ارائه قیمت و یا مبغ های مشخص بر اساس واحدهای پولی وجود ندارد و تنها می توانیم به عامل های مهمی که بر روی این هزینه ها تاثیر می گذارند اشاره داشته باشیم.

مهم ترین عوامل موثر بر میزان هزینه های مربوط به فیزیوتراپی به شرح ذیل می باشند:

میزان آسیب ها و صدمه هایی که بر جسم فرد وارد شده است.

اقدام های اولیه درمانی برای ایشان در مرکزهای دولتی صورت می گیرد، یا در مراکز خصوصی.

میزان تخصص، شهرت و مهارت پزشک معالج در چه حد می باشد.

آیا فرد تحت درمان دارای دفترچه مربوط به بیمه های مختلف درمانی می باشد، یا خیر.

مهم ترین عوامل موثر بر میزان هزینه های مربوط به فیزیوتراپی به شرح ذیل می باشند:
مهم ترین عوامل موثر بر میزان هزینه های مربوط به فیزیوتراپی به شرح ذیل می باشند:

که در ادامه در مورد آن ها به اختصار صحبت خواهیم نمود. لطفا با ما همراه باشید.

میزان آسیب ها و صدمه هایی که بر جسم فرد وارد شده است.

در این خصوص باید به شما عزیزان بگوییم هر چه مقدار صدمه بر اعضای مختلف بدن که دارای شرایط فیزیوتراپی می باشند، بیشتر باشد، قطعا بر میزان هزینه های فیزیوتراپی نیز اضافه خواهد شد.

زمانی که یک فرد برای فیزیوتراپی زانوی راست خود مراجعه می نماید، قطعا میزان هزینه ی کم تری را در مقایسه با شخصی که هر دو زانوی ایشان نیازمند فیزیوتراپی می باشد، پرداخت می نماید. این موضوع قابل تعمیم به سایز عضوهای بدن نیز می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست فیزیوتراپی با دفترچه بیمه دیدن کنید.

اقدام های اولیه درمانی برای ایشان در مرکزهای دولتی صورت می گیرد، یا در مراکز خصوصی.

موضوع دیگری که می توانیم در لیست عامل های موثر بر میزان هزینه های فیزیوتراپی به اشاره داشته باشیم، بحث مکان درمانی می باشد که کارهای فیزیوتراپی در آن صورت می گیرد.

در برخی از شهرهای کشور مرکزهای دولتی و یا نیمه دولتی هستند که بخشی از خدمات ارائه شده از سوی آن ها به حوزه ی فیزیوتراپی مربوط می شود.

این مرکزها دارای هزینه های کم تری در مقایسه یا مطب ها و مرکزهای خصوصی فیزیوتراپی می باشند، البته ذکر این نکته نیز قابل توجه می باشد که در اغلب مناطق و شهرهای کشورمان، خدمات ارائه شده در رابطه با فیزیوتراپی به صورت مطب ها و مرکزهای خصوصی می باشد.

میزان تخصص، شهرت و مهارت پزشک معالج در چه حد می باشد.

در این زمینه نیز قطعا شما عزیزان اطلاع دارید که در همه ی اقدام های پزشکی و درمانی، میزان تخصص و شهرتی که پزشک متخصص و معالج دارد، بر روی هزینه های آن اقدام درمانی موثر می باشد. این موضوع در فیزیوتراپی نیز صدق می نماید.

آیا فرد تحت درمان دارای دفترچه مربوط به بیمه های مختلف درمانی می باشد، یا خیر.

و، اما موضوع مهم و عاملی اساسی که می تواند به خوبی بر روی میزان هزینه های مربوط به فیزیوتراپی موثر باشد، بحث بیمه های درمانی مختلفی می باشد که افراد مورد نظر تحت پوشش آن بیمه ها هستند.

قطعا افرادی که به صورت اصلی و یا فرعی تحت پوشش بیمه های مختلف می باشند، هزینه های کم تری را برای اقدام های فیزیوتراپی پرداخت خواهند نمود.

البته باید به این موضوع عنایت داشته باشید که هر یک بیمه های درمانی دارای هزینه های مختلفی بوده و میزان تعهدات آن ها با هم فرق دارد، اما چیزی که در این جا مهم و قطعی می باشد، این است که به هر حال هر کدام از انواع بیمه ها می توانند تا حدودی هزینه های مربوط به فیزیوتراپی را تقبل نموده و کمک شایانی برای فرد بیمار باشند.

بیمه ی مربوط به نیروهای مسلح و نیروی ارتش

یکی از این بیمه ها نیز بیمه ی مربوط به نیروهای مسلح و نیروی ارتش می باشد که در مورد شرایط این بیمه نیز در بخش های قبلی مواردی را بیان نمودیم.

در این قسمت مجموعه توضیحات ما در زمینه ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش به پایان رسید. امید است، مطالبی که در قسمت های مختلف مقاله ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش حضور شما بیان شد، برای همه ی شما خوبان سودمند و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با شرایط و مقررات مربوط به فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش آشنا شده باشید.

همان طور که دقت داشتید در بخش های مختلفی از این مقاله کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی را حضور شما عزیزان معرفی نمودیم و از شما همراهان گرامی درخواست نمودیم که در زمان نیاز به خدمات متنوع حوزه ی فیزیوتراپی بهتر است به کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی مراجعه و از مجموعه سرویس های ارائه شده در این کلینیک بهره مند شوید.

به مجهزترین و بهترین کلینیک ها مراجعه نمایید

در این جا نیز مجددا از شما خواننده گرامی تقاضا داریم در مورد خدمات مختلف حوزه ی فیزیوتراپی و مرکز های معتبری که این مجموعه سرویس ها را ارائه می نمایند تحقیقات مناسبی را صورت داده و به مجهزترین و بهترین کلینیک ها مراجعه نمایید. بهتر است، کلینیکی را مورد گزینش خود قرار دهید که دارای پزشک های متخصص و متبحر این حوزه بوده و از نیروهای با تجربه و با سابقه ای برخوردار باشد.

مجددا پیشنهاد و البته توصیه ی ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی جناب دکتر معینی و دریافت راهنمایی های تخصصی و علمی از کارشناس های خبره آن می باشد.

از این که تا انتهای این نوشتار علمی پزشکی در زمینه ی فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش با ما همراه بودید از همه ی شما عزیزان ممنون و سپاس گزار هستیم.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.