فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران
فهرست مطالب

در این مطلب از کلینیک مگنت تراپی در تهران برای شما بیان خواهیم کرد که چگونه فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران را بیابید. همراه شما هستیم.

بسیاری از افراد در رابطه با فیزیوتراپی اطلاعاتی دارند و می‌دانند که جریان برق باعث درمان بسیاری از بیماری‌ها خواهد شد. البته برخی از افراد تصور می‌کنند که فیزیوتراپی فقط ماساژ دادن یکسان در برخی از نواحی بدن می‌باشد.

همچنین می توانید با اطلاع از فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه آسیا و فیزیوتراپی طرف قرارداد بانک ملی مقایسه دقیق تری بین خدمات و تعرفه های بیمه ها داشته باشید.

کلینیک فیزیوتراپی معینی در تلاش است با ارائه خدمات درمانی از جمله درمان ضایعات ارتوپدی ، نورولوژی ، روماتولوژی ، درمان آسیب های ورزشی ، سوزن درمانی و درمان های دستی و taping با بهترین متد های درمانی و تجهیزات پیشرفته نقش موثری در بهبود بیماران محترم داشته باشد.

فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران
فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

اما اگر دقت بسیاری به معنای این کلمه داشته‌ باشیم، متوجه می‌شویم که فیزیوتراپی از دو کلمه تشکیل ‌شده است که به‌ معنای درمان از طریق دستگاه‌های مختلف می‌باشد.

البته معناهای مختلفی برای این راه‌حل وجود دارد و برخی از افراد، فیزیوتراپی را استفاده از قوانین فیزیک برای درمان می‌دانند و برخی دیگر می‌گویند کهدرمان فیزیک بدن انسان از طریق فیزیوتراپی انجام می‌گیرد. اما ما می‌خواهیم برای شما بگوییم که هر دوی این موارد شامل فیزیوتراپی خواهند شد.

انجام تکنیک‌های ماساژ

انجام تکنیک‌های ماساژ به ‌عنوان بخش کوچکی از فیزیوتراپی شناخته می‌شود و شخصی که این شرایط را برای بیمار مهیا می‌کند، به‌ عنوان فیزیوتراپیست شناخته می‌شود و بر اساس شرایط بیمار، فیزیوتراپی های مختلف را برای درمان آن انجام خواهد داد. دلایل مختلفی باعث می‌شود تا افراد به فیزیوتراپی نیاز داشته باشند.

انجام تکنیک‌های ماساژ
انجام تکنیک‌های ماساژ

امکان دارد که برخی از افراد در هنگام ورزش با مشکلاتی مواجه شوند و یا کودکان یا سالمندان درگیر مشکلات مختلف باشند. در حالت کلی استفاده از فیزیوتراپی محدوده سنی خاصی ندارد و امکان دارد تا هر فردی به آن نیاز داشته باشد. اما مهم‌ترین چیزی که برای فیزیوتراپی ذکر می‌گردد، هزینه‌های آن نیز می‌باشد.

حال برای این ‌که بیشتر در رابطه با فیزیوتراپی برای شما بگوییم، باید بدانید که فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران چه مواردی می‌باشد.

ما می‌توانیم از فیزیوتراپی دکتر معینی به ‌عنوان یک مرکز فیزیوتراپی متخصص که با بیمه دانا قرارداد دارد و در تهران واقع می‌باشد، نام ببریم. در ادامه این مبحث با ما باشید تا بیشتر از خدمات این مجموعه برای شما بگوییم.

فهرست مطالبی که قصد داریم در ادامه این مبحث به آن‌ها بپردازیم، شامل موارد زیر می‌شود.

فیزیوتراپی به چه چیزی گفته می‌شود؟

به چه شخصی فیزیوتراپیست گفته می‌شود؟

وظایف اصلی فیزیوتراپیست

چه افرادی نیازمند خدمات فیزیوتراپی می‌باشند؟

چه زمانی نیاز است تا برای درمان به فیزیوتراپی مراجعه کنیم؟

حیطه فعالیت فیزیوتراپی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های مغز و اعصاب

فیزیوتراپی برای بیماری‌های قلبی عروقی و تنفسی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های روماتیسمی و پوستی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی

فیزیوتراپی برای درمان سوختگی

فیزیوتراپی برای سلامت زنان

رایج‌ترین متدهای درمانی در فیزیوتراپی چه مواردی می‌باشند؟

فیزیوتراپی با استفاده از بیمه دانا چگونه انجام می‌شود؟

نکات قابل‌ توجه برای فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

چه خدماتی از فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه‌ها قرار می‌گیرد؟

فیزیوتراپی با بیمه دانا در فیزیوتراپی دکتر معینی به چه صورت انجام می‌گیرد؟

روند پذیرش بیمار در فیزیوتراپی دکتر معینی با بیمه دانا

خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه دانا

جمع ‌بندی مطالب

 

فیزیوتراپی به چه چیزی گفته می‌شود؟

برای ‌این که درک کنید کدام یک از مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران می‌باشد، ابتدا نیاز است بدانید به چه چیزی فیزیوتراپی گفته می‌شود.

علمی که نقش بسیار زیادی در بهبود دادن کیفیت زندگی افراد دارد، به‌ عنوان فیزیوتراپی شناخته می‌شود و نه ‌تنها باعث درمان می‌شود، بلکه می‌تواند از به وجود آمدن هر گونه آسیبی در بدن شما جلوگیری کند.

در واقع استفاده از فیزیوتراپی بخشی از سیستم توانبخشی می‌باشد و بخشی دیگر از آن در رابطه با مراقبت‌های حاد نقش بسیاری دارد.

فیزیوتراپی به چه چیزی گفته می‌شود؟
فیزیوتراپی به چه چیزی گفته می‌شود؟

در کنار این موارد می‌تواند برای حفظ عملکردهای حرکتی بسیار مفید باشد و کمک کند تا بیماری‌های مزمن در بدن بیمار مدیریت گردد و آموزش‌های لازم را برای یک زندگی باکیفیت‌تر به بیمار بدهد تا در هنگام فعالیت‌های ورزشی و دیگر موارد، مراقب سلامت خود باشد.

امکان دارد هر فردی در هر مرحله زندگی خود نیاز به کمک فیزیوتراپی داشته باشد

امکان دارد هر فردی در هر مرحله زندگی خود نیاز به کمک فیزیوتراپی داشته باشد. به‌ عنوان نمونه امکان دارد مواردی همچون تصادف، بیماری، ناتوانی و دیگر موارد باعث از بین رفتن حرکت‌های جسمی افراد شود.

پس در این ‌باره افراد، نیازمند استفاده از خدمات فیزیوتراپی می‌باشند. با این مطالب، آشنایی کلی در رابطه با فیزیوتراپی پیدا کردید، اما اگر بخواهید بدانید تعریف کلی از فیزیوتراپی چیست، باید بگوییم که انجمن جهانی فیزیوتراپی یک تعریف کلی برای آن ذکر کرده ‌است که در مطلب زیر آن را خواهیم گفت.

افزایش یافتن توانایی‌های افراد از طریق علم فیزیوتراپی اتفاق می‌افتد و فیزیوتراپی کمک خواهد کرد تا این شرایط بهتر انجام بگیرد و اگر شخصی دارای بیماری پیش ‌رونده‌ای همانند ام ‌اس باشد، برای‌ این که بتواند در حفظ توانایی‌های خود تلاش کند، نیاز به فیزیوتراپی دارد.

همین‌طور اگر فردی تمامی توانایی خود را برای تحرک از دست داده باشد، نیاز است تا از فعالیت‌های جایگزین استفاده کند. بنابراین آموزش‌های لازم برای حفظ تعادل و دیگر موارد به‌ منظور استقلال بیشتر برای افراد از طریق علم فیزیوتراپی انجام خواهد گرفت.

اما مسئله مهم برای استفاده از فیزیوتراپی، مسئله هزینه می‌باشد. بسیاری از افراد تحت پوشش بیمه دانا هستند و می‌توانیم این نوید را به افراد بدهیم که دکتر معینی به‌ عنوان فیزیوتراپیست حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند برای شما شرایط فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران را فراهم کند تا به ‌آسانی از این خدمات بهره کافی ببرید و برای حفظ تناسب اندام‌های خود تلاش کنید.

به چه شخصی فیزیوتراپیست گفته می‌شود؟

وظیفه فیزیوتراپیست کمک به افراد با در نظر گرفتن شرایط فیزیکی، روانی، اجتماعی و عاطفی آن‌ها می‌باشد. هدف فیزیوتراپیست این است که زندگی افراد را کیفیت بیشتری بدهد.

در واقع ارزیابی بیماری بیماران توسط فیزیوتراپیست‌ها انجام می‌گیرد و با توجه به اطلاعات و تجارب خود در این زمینه، آگاهی‌های لازم را برای بیماران خواهند داشت، سپس برنامه‌های درمانی برای آن‌ها تعیین می‌گردد.

مهم‌ترین چیزی که اولویت اصلی فیزیوتراپیست می‌باشد، اهداف درمانی برای بیمار است. به‌ همین دلیل راهکارهای لازم را برای مدیریت مشکلات به بیماران توضیح خواهد داد تا بتوانند با استفاده از فیزیوتراپی، مشکلات موجود خود را برطرف کنند.

قدرت بدنی مناسبی در فیزیوتراپیست‌ها دیده می‌شود.

قدرت بدنی مناسبی در فیزیوتراپیست‌ها دیده می‌شود. به دلیل این ‌که نیاز دارند تا پوزیشن ها و حرکات بسیاری را به بیمار آموزش بدهند و برای این ‌که این حرکات را به ‌درستی انجام بدهد، نیروی بسیار زیادی برای کشش نیاز دارند تا بتوانند بافت‌های آسیب‌ دیده را درمان کند.

به ‌غیر از آن اهمیت بسیار زیادی به برخورد خوب با بیماران می‌دهند. فیزیوتراپیست باید روابط اجتماعی بسیار بالایی داشته باشد، برای این ‌که بتوانند اعتماد بیمار را جلب کنند و برای فعالیت‌های مد نظر فیزیوتراپی صبوری به خرج بدهند.

پس این موارد به ‌عنوان ویژگی‌های اصلی فیزیوتراپیست شناخته می‌شود و کمک می‌کند تا افراد به اهداف درمانی خود بهتر برسند و در این زمینه با آن‌ها کمک بسیاری خواهد کرد.

فیزیوتراپی دکتر معینی این شرایط را برای بیماران فراهم می‌کند تا با امکانات بسیار بالایی، عملکردهای فیزیوتراپی توسط متخصصین این مجموعه روی آن‌ها انجام بگیرد تا بتوانند قوای خود را باز یابند.

اهمیت بیمه‌ها برای استفاده از فیزیوتراپی بسیار زیاد می‌باشد

اما اهمیت بیمه‌ها برای استفاده از فیزیوتراپی بسیار زیاد می‌باشد. یکی از بیمه هایی که می‌تواند پوشش ‌دهنده فیزیوتراپی باشد، بیمه دانا است.

برای ‌این که درک کنید تا فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران چه مکانی می‌باشد، می‌توانیم نام فیزیوتراپی دکتر معینی را به زبان بیاوریم تا بتوانید در این مرکز از خدمات ایشان، بهره کافی را ببرید و تحت پوشش بیمه دانا هزینه‌های خود را پرداخت کنید. پس دیگر نگران هزینه‌های فیزیوتراپی نباشید. با شناخت خوب از فیزیوتراپیست می‌توانید بهترین شرایط را برای درمان خود محیا کنید.

اهمیت بیمه‌ها برای استفاده از فیزیوتراپی بسیار زیاد می‌باشد
اهمیت بیمه‌ها برای استفاده از فیزیوتراپی بسیار زیاد می‌باشد

وظایف اصلی فیزیوتراپیست

همه مواردی که در ادامه این مبحث ذکر می‌کنیم، به ‌عنوان مهم‌ترین وظایف فیزیوتراپیست شناخته می‌شود.

  • فیزیوتراپیست باید در رابطه با دردها و مشکلات بیماران با آن‌ها صحبت کند تا تشخیص درستی به‌ صورت دقیق از دردهای آن‌ها داشته باشد.
  • فیزیوتراپیست باید برخی از آزمایشات افراد را تفسیر و بررسی کند. آزمایشاتی همچون رادیولژی و آزمایش خون از مهم‌ترین این موارد می‌باشد.
  • فیزیوتراپیست باید بنا بر تشخیص پزشکان در رابطه با درمان بیمار، فعالیت‌های مربوطه را انجام بدهد و با آن‌ها همکاری داشته باشد.
  • فیزیوتراپیست موظف است که یک برنامه‌ریزی درست برای درمان بیمار براساس وضعیت جسمانی و روحی او انجام بدهد.
  • فیزیوتراپیست موظف است که با استفاده از دستگاه‌های مختلفی که برای فیزیوتراپی و درمان بیماران مهم واقع می‌شود، به بهبود عملکردهای آن‌ها فکر کند.
  • فیزیوتراپیست باید برای بیماران اعمال فیزیوتراپی همچون ماساژ، لیزر، گرما دادن و دیگر موارد را انجام بدهد.
  • فیزیوتراپیست باید به بیماران در رابطه با تغییر سبک زندگی، انجام ورزش‌های خاص و رژیم غذایی مشاوره‌های خاصی بدهد.
  • برای برطرف نمودن بیماری، نیاز است که آموزش‌های لازم به بیماران و خانواده‌ها توسط فیزیوتراپیست داده شود.
  • فیزیوتراپیست باید روند پیشرفت و بهبود بیمار را ارزیابی و بررسی کند.
  • گزارشات درمان در انتهای جلسات فیزیوتراپی برای ارائه دادن به پزشک مربوطه توسط فیزیوتراپیست تهیه می‌شود.
وظایف اصلی فیزیوتراپیست
وظایف اصلی فیزیوتراپیست

چه افرادی نیازمند خدمات فیزیوتراپی می‌باشند؟

فعالیت‌های فیزیوتراپی در بخش‌های گسترده می‌باشد و تنوع فعالیت آن‌ها به‌ قدری بالاست که می‌تواند بهترین درمان را برای افراد به ‌همراه داشته باشد. افراد با مشکلات بسیار مختلفی به فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه می‌کنند و قصد دارند تا فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران را تجربه کنند.

چه افرادی نیازمند خدمات فیزیوتراپی می‌باشند؟
چه افرادی نیازمند خدمات فیزیوتراپی می‌باشند؟

هیچ فرقی ندارد که شما در چه محدوده سنی باشید. امکان دارد بیمار یک ورزشکار، یک کودک و یا یک سالمند باشد.

مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا افراد به فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه داشته باشند و از خدمات آن تحت پوشش بیمه‌ دانا استفاده کنند، موارد زیر می‌باشد.

  • کاهش پیدا کردن دردها
  • بهبودی در توانایی‌های حرکتی افراد
  • جلوگیری از آسیب‌های ورزشی
  • کمک به ترمیم آسیب‌های ورزشی
  • جلوگیری از ناتوانی برای برخی از جراحی‌ها
  • توانبخشی بعد از مواردی همچون تصادف، جراحی، سکته مغزی
  • بهبود یافتن تعادل افراد برای پیشگیری از زمین خوردن به ‌خصوص در افراد مسن‌تر
  • کنترل کردن ادرار و مدفوع
  • آموزش استفاده از عضو مصنوعی
  • آموزش استفاده‌ی صحیح از وسایل کمکی همانند عصا یا واکر
  • تجویز اسپرینت یا بریس

چه زمانی برای درمان باید به فیزیوتراپی مراجعه کنیم؟

امکان دارد برخی از پزشکان برای موارد مختلف تجویز فیزیوتراپی به بیمار را در نظر بگیرند. البته باید به این نکته توجه کنید که برخی از بیماری‌ها همانند یک سکته مغزی دارای یک زمان طلایی می‌باشند که در این زمان مراجعه به فیزیوتراپی و استفاده از خدمات توانبخشی فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش پزشکان مجرب کمک می‌کند تا فعالیت‌های حرکتی برای افراد بهتر باشد. این زمان طلایی امکان دارد بین ۳ تا ۶ ماه اول براساس تجویز پزشک باشد.

در ادامه این مبحث برای شما خواهیم گفت که کدام یک از بیماران امکان استفاده از خدمات فیزیوتراپی دکتر معینی را دارند و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

حیطه فعالیت فیزیوتراپی

در حالت کلی فیزیوتراپی، فعالیت‌های زیر را برای افراد انجام خواهد داد که در ابتدا آن‌ها را نام می‌بریم، سپس شرح آن‌ها را برای اطلاعات بیشتر شما خواهیم داشت.

  • فیزیوتراپی برای بیماری‌های مغز و اعصاب
  • فیزیوتراپی برای بیماری‌های قلبی عروقی و تنفسی
  • فیزیوتراپی برای بیماری‌های روماتیسمی و پوستی
  • فیزیوتراپی برای بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی
  • فیزیوتراپی برای درمان سوختگی
  • فیزیوتراپی برای سلامت زنان

در ادامه این مبحث به‌ صورت کلی برای شما خواهیم گفت که فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران می‌تواند چه خدماتی را ارائه بدهد. اما نیاز است بدانید که فیزیوتراپی می‌تواند کدام یک از فعالیت‌های خدماتی را برای افراد به بهترین نحو ممکن عرضه کند. پس جزء به‌ جزء به توضیح هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

حیطه فعالیت فیزیوتراپی
حیطه فعالیت فیزیوتراپی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های مغز و اعصاب

مشکلات و عوارض بسیار زیادی در پی آسیب‌ رساندن به سیستم‌های عصبی دیده می‌شود که می‌تواند عملکردها و فعالیت‌های افراد را تحت تاثیر قرار بدهد و از این دست مسائل و آسیب‌هایی که می‌تواند برای افراد بعد از بیماری‌های مغز و اعصاب رخ می دهد، ضعف عضلات، توان عضلانی غیر نرمال، حفظ تعادل، اختلال در راه رفتن را اشاره کرد. البته نگران این ‌موضوع نباشید.

زیرا با استفاده از فیزیوتراپی دکتر معینی می‌توانید برای بهبود و مدیریت این دسته از مشکلات، اقدامات لازم را انجام بدهید. برخی از مشکلات نورولوژیکی پیشرفته‌تر هستند و در مدت‌ زمان طولانی‌تری افراد را درگیر مشکلات کرده‌اند.

این ناتوانی‌ها برای افراد معضلات بسیار زیادی را به ‌همراه خواهد داشت و می‌تواند محدودیت بسیاری را در برخی موارد به دنبال داشته باشد. حال انتخاب مناسب ‌ترین برنامه درمانی توسط فیزیوتراپیست برای شما انجام می‌گیرد و می‌تواند باعث شود تا سطح عملکرد بهتری در بدن شما اتفاق بیفتد و یا تخریب بیماری‌های نورولوژیکی، پیشرفت کمتری داشته باشند.

فیزیوتراپی برای بیماری‌های قلبی عروقی و تنفسی

به‌ صورت غیر مستقیم و مستقیم، بیماری‌های زیادی می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلال در بدن شوند و بر مواردی همچون سیستم قلبی عروقی و تنفسی تأثیرگذار می‌باشند.

با کمک مواردی همچون تخلیه طرف ترشحات، حفظ فعالیت فیزیکی مناسب، آموزش و یادگیری الگوی صحیح تنفس، راهکارهای مختلفی برای مدیریت و دیگر موارد می‌توان سلامت سیستم قلبی و تنفسی را رو به بهبودی برد. البته تمامی این موارد بر اساس تخصص‌های فیزیوتراپیست اتفاق خواهد افتاد.

ادم لنفاوی یکی دیگر از مشکلاتی است که بر اساس فیزیوتراپی قابل‌ درمان می‌باشد و می‌تواند التهابات و تورم را تا حد بسیار زیادی بر اساس اقدامات پزشکی کاهش دهد. همین‌طور این مسائل باعث می‌شود تا ریسک عفونت و نرم کردن بافت فیبروتیک کمتر شود.

فیزیوتراپی برای بیماری‌های قلبی عروقی و تنفسی
فیزیوتراپی برای بیماری‌های قلبی عروقی و تنفسی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های روماتیسمی و پوستی

انواع بسیار زیادی از بیماری‌های روماتیسمی وجود دارد که شایع‌ترین آن‌ها شامل آرتریت روماتوئید، آرتروز و پوکی استخوان می‌شود. براساس شرایط درمان افراد، مواردی همچون درمان‌های الکتریکی و حرارتی، درمان‌های دستی و تمرینات مناسب برای کاهش یافتن درد افراد اتفاق خواهد افتاد.

فیزیوتراپی دکتر معینی در تلاش است تا با استفاده از خدمات منحصر به ‌فرد باعث شود که کاهش التهاب و سفتی و همین‌طور بهبود یافتن قدرت عضلانی و دیگر مشکلات برای بیمار برطرف گردد.

فیزیوتراپیست با استفاده از الکتروتراپی و در کنار آن استفاده از پرتو بنفش کمک می‌کند تا حفظ سلامت پوست افراد اتفاق بیفتد. اما برای شرایط برخی از افراد، نیاز دارند تا شناخت بیشتری از فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دانا در تهران داشته باشند تا خدمات خود را تحت این بیمه انجام بدهند و هزینه‌های آن‌ها به حداقل برسد. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فیزیوتراپی دکتر معینی استفاده داشته باشید، زیرا تحت پوشش بیمه دانا نیز می‌باشد.

فیزیوتراپی برای بیماری‌های روماتیسمی و پوستی
فیزیوتراپی برای بیماری‌های روماتیسمی و پوستی

فیزیوتراپی برای بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی

سیستم عضلانی اسکلتی از طریق بیماری‌های ارتوپدی درگیر خواهد شد و این ‌موضوع باعث می‌شود تا مواردی همچون تعویض مفاصل، شکستگی‌ها، آسیب‌های تاندونی و دیگر موارد در بدن افراد رخ بدهد.

اما برای این ‌که درمان صورت بگیرد، هر کدام از این بخش‌ها پروسه توانبخشی اختصاصی برای خود دارد. به‌ عنوان نمونه اگر شخصی تحت معالجه تعویض مفصل زانو قرار گرفته باشد، فیزیوتراپیست با اطلاعات و آگاهی که در این زمینه دارد، در تلاش است تا روند ترمیم بافت‌ها در محل برش‌های جراحی را برای بیمار به ارمغان بیاورد. به دلیل این‌ که محدودیت‌های بعد از جراحی برای بیماران اتفاق می‌افتد.

اما وجود فیزیوتراپی می‌تواند با ترمیم این بافت‌ها این محدودیت‌ها را به حداقل برساند و سبب شود تا کیفیت زندگی افراد بهبود بخشیده شود. پس این دسته از مسائل کمک می‌کند تا روند درمان در بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی بهتر انجام بگیرد.

فیزیوتراپی برای بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی
فیزیوتراپی برای بیماری‌های ارتوپدی و آسیب‌های ورزشی

فیزیوتراپی برای درمان سوختگی

درجات بسیار مختلفی برای سوختگی‌ها در نظر گرفته می‌شود و امکان دارد که در تمامی نقاط بدن افراد اتفاق بیفتد. تشخیص برخی پزشکان بر این است که بر اساس وسعت و پیچیدگی سوختگی، درمان‌های متفاوتی از فیزیوتراپی برای بخش‌های مختلف بدن انجام می‌گیرد و درصد متفاوتی به‌ منظور میزان سوختگی می‌توان از فیزیوتراپی استفاده کرد.

امکان دارد سوختگی عوارض بسیاری با خود به دنبال داشته باشند و در نهایت باعث شوند که فرد، مواردی همچون مشکلات تنفسی را تجربه کند.

دلیل اصلی این مشکلات تنفسی نتیجه استنشاق دود و گازهای سمی می‌باشد. حال اگر افراد، درمان مناسب را برای این مشکلات در نظر نگیرند، امکان دارد سبب تغییر شکل در تورم مفصل، بافت‌های اطراف و مفاصل دیگر باشند. پس اهمیت درمان از طریق فیزیوتراپی برای سوختگی‌ها بسیار بالاست.

دراین‌باره می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران استفاده داشته باشید تا هزینه‌های خود را کنترل کنید. اهداف بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود افراد، درمان این سوختگی‌ها با فیزیوتراپی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

این دسته از اهداف مواردی همچون پاک‌سازی راه‌های هوایی، حفظ طول طبیعی بافت‌ها در بدن، حفظ کردن دامنه حرکتی مفاصل، حفظ کردن قدرت عضلانی و پیشگیری از تغییر شکل در مفاصل می‌باشد.

در واقع هدف اصلی از استفاده‌ی فیزیوتراپی دکتر معینی برای درمان سوختگی این است که میزان تشکیل اسکار را به حداقل رسانده و بتوان عملکردهای افراد را به بهترین و بالاترین درجه ممکن رساند.

فیزیوتراپی برای درمان سوختگی
فیزیوتراپی برای درمان سوختگی

فیزیوتراپی برای سلامت زنان

همه ما از این ‌موضوع آگاه هستیم که در دوره بارداری، بانوان تغییر وضعیت بخش‌های مختلف بدن را تجربه می‌کنند و به نسبت دیگر بخش‌ها امکان دارد برخی از نواحی بدن درگیر معضلات و مشکلاتی شوند که از عوارض بعد از زایمان و بارداری می‌باشد.

آموزش‌های بسیاری در زمینه بارداری و زایمان بانوان وجود دارد که وظیفه فیزیوتراپیست این است که آن‌ها را در اختیار افراد و بیماران قرار بدهد و با یاد دادن این نکات کمک کند تا سلامت افراد در این دوره به‌ خوبی صورت پذیرد.

برای این منظور فیزیوتراپیست، ورزش‌های مناسبی را در نظر می‌گیرد که تمامی این ورزش‌ها ایمن هستند و بر اساس شرایط افراد می‌توانند تاثیر بسیاری در روند زایمان داشته باشند.

غلب مشکلات اسکلتی و عضلانی، امکان دارد که برای بارداری معضل بزرگی باشند

اما اغلب مشکلات اسکلتی و عضلانی، امکان دارد که برای بارداری معضل بزرگی باشند. بنابراین اگر بتوان آن‌ها را به‌ موقع شناسایی و درمان کرد، برای بهبود زنان و سلامت آن‌ها بسیار مفید می‌باشد.

البته یک نکته دیگر که می‌توان درمان آن را براساس فیزیوتراپی دکتر معینی که به ‌عنوان بهترین مرکز برای فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران شناخته می‌شود، انجام داد، این است که در برخی موارد بی‌اختیاری نصیب برخی از افراد و آقایان مسن می‌شود.

برای این منظور فیزیوتراپی عملکردی را در نظر گرفته تا بتواند عضلات کف لگن را تقویت کند و با بهبود کنترل به افراد کمک کند تا بتواند مشکل بی‌اختیاری در سن بالا را حل کنند.

پس در این شرایط می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی، استفاده بهینه‌ای داشته باشید. در حالت کلی امکان دارد هر فردی در هر برهه‌ای از زمان نیاز به استفاده از این خدمات داشته باشد، چه ‌بسا که بتواند هزینه‌های آن را بهتر کنترل کند.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران استفاده داشته باشید تا با حداقل هزینه‌ها بهترین درمان برای شما انجام بگیرد. برای این منظور می‌توانید به فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه کنید.

غلب مشکلات اسکلتی و عضلانی، امکان دارد که برای بارداری معضل بزرگی باشند
غلب مشکلات اسکلتی و عضلانی، امکان دارد که برای بارداری معضل بزرگی باشند

رایج‌ترین متدهای درمانی در فیزیوتراپی چه مواردی می‌باشند؟

برای این ‌که بتوانید از فیزیوتراپی دکتر معینی بهترین استفاده را داشته باشید، بهتر است شناخت درستی از عملکردهای درمانی فیزیوتراپی داشته باشید. در ادامه این مبحث، خواهیم گفت که چه درمان‌هایی از طریق فیزیوتراپی انجام خواهد گرفت.

الکتروتراپی

الکتروتراپی یکی از انواع فیزیوتراپی می‌باشد که بر اثر جریان‌های الکتریکی، لیزر، اولتراسوند و امواج مغناطیسی انجام می‌گیرد. هر کدام از این گزینه‌ها می‌تواند اهمیت خاص خود را در مواقع حساس برای بدن بیمار داشته باشند.

اما مهم‌ترین چیزی که از جریان‌های الکتریکی استفاده می‌گردد، این است که می‌تواند پوست را تحریک کند یا برای تحریک عضله و عصب آن بسیار مفید می‌باشد. در واقع از طریق الکتروتراپی کاهش درد انجام می‌گیرد و یا می‌توان برای تقویت و فعال ‌سازی عضله‌ها از این راهکار اصولی استفاده کرد.

منوال تراپی

منوال تراپی یکی دیگر از شرایطی است که براثر فیزیوتراپی انجام می‌گیرد. این تکنیک دستی می‌باشد که کمک می‌کند تا درد ناشی از ناتوانی اسکلتی عضلانی برطرف گردد. در حالت کلی هدف این است که بتواند دردهای این ‌چنینی را برای بیماران رفع کند.

تمرین درمانی

تمرین درمانی نیز یکی دیگر از روند استفاده از فیزیوتراپی می‌باشد که بر اثر یک سری تمرینات خاص انجام می‌گیرد. این تمرینات برای هر فردی متفاوت است و هدف اصلی آن این است تا بتواند التهابات ممکن را برای بدن افراد به حداقل برساند.

در نهایت باعث می‌شود تا دامنه حرکتی و بهبود قدرت و استقامت عضلانی برای افراد حفظ گردد و بهبود عملکرد عضلانی و کاهش علائم در این شرایط اتفاق خواهد افتاد که باعث عملکرد بهتر فعالیت‌های بیمار می‌شود.

تمرین درمانی
تمرین درمانی

هیدروتراپی

هیدروتراپی یکی دیگر از رایج‌ترین روند درمان با فیزیوتراپی می‌باشد. در حالت خلاصه باید بگوییم که این عملکرد با استفاده از دو خاصیت مهم آب انجام می‌گیرد و از طرفی کمک می‌کند تا بدن با کاهش وزن روبرو گردد و از طرفی استفاده از آب سبب می‌شود تا مقاومت بدن در برابر حرکت افزایش یابد. کم‌ آبی در بدن، معضلات بسیاری را به وجود می‌آورد و می‌تواند وزن را روی مفاصل کمتر کند.

اگر بدن دارای آب مناسب باشد و هیدروتراپی انجام بگیرد، فشار کمتری به مفاصل وارد می‌شود و این می‌تواند بسیار مهم باشد. به دلیل این ‌که تخریب مفاصل مثل آرتروز در این شرایط اتفاق خواهد افتاد که بسیار نگران‌ کننده می‌باشد. از جهتی دیگر، مقاومت بدن توسط آب بیشتر می‌گردد که نوع تمرینات افراد در حیطه فیزیوتراپی با مقاومت بالاتری انجام خواهد گرفت.

اگر نیازمند استفاده از این خدمات فیزیوتراپی می‌باشید اما نگران هزینه‌های آن می‌باشید، بهتر است بگوییم که شما باید شناخت درستی از فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران داشته باشید تا از خدمات آن‌ها در این زمینه استفاده کنید و عملکردهای حرکتی خود را بهبود ببخشید.

در این زمینه فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه دانا است و می تواند هزینه‌های شما را برای درمان به حداقل برساند. پس می‌توانید از خدمات آن استفاده داشته باشید تا درمان بیماری‌های مختلف از طریق فیزیوتراپی برای شما انجام بگیرد.

هیدروتراپی
هیدروتراپی

فیزیوتراپی با استفاده از بیمه دانا چگونه انجام می‌گیرد؟

برای این‌ که از خدمات فیزیوتراپی بهره کافی را ببرید، ابتدا باید اطمینان کنید مرکزی که قصد فیزیوتراپی در آن را دارید، از بیمه مد نظر شما پشتیبانی می‌کند یا خیر. پس در این ‌باره ما به شما اطمینان می‌دهیم که دکتر معینی یک فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه‌ دانا در تهران می‌باشد که به ‌سادگی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند گردید.

به دلیل این ‌که بیمه‌های تکمیلی قوانین بسیاری برای پذیرش بیمار در نظر دارند، باید حتما براساس این قوانین از مزایای بیمه تکمیلی استفاده داشته باشید.

شرایط بهره‌مند شدن از برخی بیماری‌های پزشکی و فیزیوتراپی بدین ‌صورت است که نیاز است تا نسخه پزشک به سازمان بیمه‌گر ارائه گردد.

سپس معرفی ‌نامه‌ای از طریق شرکت بیمه دریافت شود تا این معرفی‌نامه به مرکز فیزیوتراپی ارائه شود و بتوان تشخیص داد که می‌تواند از خدمات این موارد استفاده کند. معرفی‌نامه باید به فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران ارائه شود تا خدمات آن‌ها مورد استفاده افراد تحت پوشش این مراکز باشند.

برخی دیگر از بیمه ها به ‌صورت آنلاین فعالیت دارند

البته برخی دیگر از بیمه ها به ‌صورت آنلاین فعالیت دارند و فقط با داشتن نسخه و کارت شناسایی و ارائه آن به مرکز فیزیوتراپی می‌توانید از خدمات آن بهره کافی را ببرید. زیرا برخی از بیماری‌ها معرفی‌نامه را به ‌صورت اینترنتی به مراکز فیزیوتراپی مربوطه ارائه می‌دهند و با ارائه مدارک خود می‌توانند از این شرایط استفاده داشته باشند.

در هر صورت، هر کدام از بیمه‌های مختلف همانند بیمه دانا قوانین خاصی را برای بیمه‌کننده ها در نظر می‌گیرد و مبلغ مد نظر برای این خدمات تعریف می‌شود.

به‌ عنوان نمونه تعرفه فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران مبلغ خاصی است که با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانید در رابطه با سقف تعهدات بیمه‌ای خود بهتر بدانید.

تصور کنید اگر سقف بیمه شما کمتر باشد، باید مابقی هزینه‌ها را بیمار پرداخت کند، اما تا جای تعهدات ممکن، هزینه‌های فیزیوتراپی از طریق بیمه تامین خواهد شد.

برخی دیگر از بیمه ها به ‌صورت آنلاین فعالیت دارند
برخی دیگر از بیمه ها به ‌صورت آنلاین فعالیت دارند

نکات قابل‌ توجه برای فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

امکان دارد بسیاری از بیمه‌های تکمیلی، مواردی همچون لیزر پرتوان و مگنت تراپی را خدماتی از فیزیوتراپی بدانند. برای این‌ که از این خدمات استفاده داشته باشید، نیاز است نسخه‌ای جداگانه از پزشک دریافت کنید تا بیمه‌ها هزینه‌های این موارد را پرداخت کنند.

حتما بعد از استفاده از هر جلسه فیزیوتراپی باید برگه مربوطه در جلسات امضاء شود که مشخص شود شما از این خدمات استفاده کرده‌اید.

اگر در شرایطی به مرکزی مراجعه کردید که با بیمه دانا قرارداد ندارد، بعد از این‌ که تمامی جلسات به اتمام رسید، باید گواهی جلسات را دریافت کنید و در کنار اصل نسخه بیمه خود، آن را به سازمان بیمه مربوطه ارائه دهید تا بتوانید هزینه‌ها را دریافت کنید.

اغلب بیمه‌ها فقط دو جزء از عضوهای بدن را برای هر جلسه فیزیوتراپی پوشش می‌دهند

اغلب بیمه‌ها فقط دو جزء از عضوهای بدن را برای هر جلسه فیزیوتراپی پوشش می‌دهند و اگر شخصی نیاز به دریافت خدمات بالاتر داشت و قصد داشت که بیشتر از دو عضو را فیزیوتراپی نماید، باید مدارکی دال بر این که مشکل در نواحی بدن او وجود دارد، به سازمان بیمه‌گر خود ارائه دهد.

بر اساس مواردی که ذکر کردیم، اهمیت بیمه‌ها برای فیزیوتراپی بسیار بالا می‌باشد. زیرا امکان دارد که برخی از افراد از پس هزینه‌های فیزیوتراپی برنیایند.

این مژده را به شما می‌دهیم که فیزیوتراپی دکتر معینی به ‌عنوان یک فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران شناخته ‌شده و می‌تواند با افرادی که تحت پوشش این بیمه هستند، همکاری داشته باشد و درمان را در بهترین شرایط برای آن‌ها فراهم کند. پس می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی دکتر معینی استفاده داشته باشید تا سطح زندگی شما کیفیت بهتری داشته باشد.

چه خدماتی از فیزیوتراپی، تحت پوشش بیمه‌ها قرار می‌گیرد؟

برای این‌ که اطلاعات بیشتری در رابطه با مسئله پوشش فیزیوتراپی توسط بیمه‌ها داشته باشید، باید بگوییم که بیمه‌هایی همانند تامین اجتماعی برای فیزیوتراپی های ساده و فقط ۱، ۲، ۳ و ۴ عضو را پشتیبانی خواهند کرد.

اما موارد دیگری که مستقل از فیزیوتراپی می‌باشند، همانند لیزرهای پرتوان و کم ‌توان، شاکر، مگنت و دیگر خدمات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نمی‌باشد. اما بیمه‌های تکمیلی همانند بیمه دانا اغلب خدمات فیزیوتراپی را پشتیبانی خواهند کرد. البته قوانین خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

چه خدماتی از فیزیوتراپی، تحت پوشش بیمه‌ها قرار می‌گیرد؟
چه خدماتی از فیزیوتراپی، تحت پوشش بیمه‌ها قرار می‌گیرد؟

در صورتی ‌که نسخه مجزایی برای لیزر پرتوان انجام بگیرد

به‌ عنوان نمونه لازم است در صورتی ‌که نسخه مجزایی برای لیزر پرتوان انجام بگیرد، هزینه آن‌ها توسط بیمه دانا پرداخت می‌گردد و لازم است جلسات لیزر پرتوان به ‌صورت جداگانه از فیزیوتراپی انجام بگیرد.

البته تمامی این موارد بر اساس کارشناس بیمه و تأییدیه او انجام می‌گیرد تا پرداخت هزینه‌ها انجام شود. در حالت کلی نوع بیمه تکمیلی برای شناخت میزان تحت پوشش بیماری‌ها اهمیت بسیاری دارد.

این ‌که بیمه شما بتواند موارد فیزیوتراپی را پوشش دهد، بر اساس تعهدات آن شکل می‌گیرد. اما در حالت کلی بهتر است بدانید که فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه می‌باشد و اگر نیاز به دریافت خدمات فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران دارید، می‌توانید از این مرکز استفاده داشته باشید و از تخصص‌های مربوطه آن‌ها برای درمان، بهره کافی را ببرید.

همین‌طور بیمه دانا تحت پوشش این مرکز درمانی می‌تواند هزینه‌های فیزیوتراپی را به شما پرداخت کند. پس ما به شما این نوید را می‌دهیم که در کنار ارائه خدمات خوب در فیزیوتراپی دکتر معینی می‌توانید از خدمات بیمه‌ای دانا نیز بهره‌مند شوید.

در صورتی ‌که نسخه مجزایی برای لیزر پرتوان انجام بگیرد
در صورتی ‌که نسخه مجزایی برای لیزر پرتوان انجام بگیرد

فیزیوتراپی با بیمه دانا در فیزیوتراپی دکتر معینی به چه صورت انجام می‌گیرد؟

برای ‌این که بدانید فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران چگونه می‌تواند برای شما خدمات در نظر بگیرد، باید بگوییم موارد بسیاری باعث می‌شود تا افراد برای این ‌که از خدمات درمانی همانند فیزیوتراپی استفاده داشته باشند، اولویت‌های بسیاری را در نظر بگیرند.

به‌ عنوان نمونه مشکلات بسیاری در پی رفت ‌و آمد به مراکز فیزیوتراپی وجود دارد. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، حتما می‌دانید که دوری راه، ترافیک و هزینه بالا از موارد مهمی هستند که در هنگام انتخاب کلینیک فیزیوتراپی برای افراد اهمیت دارند.

یکی از مهم‌ترین مسائل این است که افرادی که نیازمند خدمات فیزیوتراپی می‌باشند، نیاز دارند تا این درمان را در نزدیکی محل سکونت خود و با استفاده از هزینه درمان کمتری استفاده داشته باشند.

کیفیت درمان

همین‌طور در کنار آن، موردی که بسیار مهم شمرده می‌شود، این است که کیفیت درمان برای آن‌ها بالا باشد تا بتواند نتیجه بهتری از این خدمات بگیرند. فیزیوتراپی دکتر معینی در تلاش است تا شرایطی را برای بیماران خود فراهم کند که در تهران بتوانند خدمات فیزیوتراپی را به بهترین نحو ممکن دریافت کنند.

این مرکز توانسته با بیمه دانا قرارداد مناسبی در نظر بگیرد تا بتواند تمامی بیمارانی که از بیمه دانا استفاده می‌کنند را تحت پوشش خود بگیرد. البته بیمارهای دیگری تحت پوشش فیزیوتراپی دکتر معینی می‌باشند، اما مهم‌ترین آن بیمه دانا می‌باشد که به‌ صورت کامل، بهترین نحوه پوشش‌دهی و پشتیبانی از خدمات فیزیوتراپی را دارد.

در واقع اگر بخواهیم در رابطه با تجهیزات فیزیوتراپی دکتر معینی بگوییم، از لحاظ تجهیزات و همین‌طور پرسنل بسیار با کیفیت و حرفه‌ای هستند و اساتید و فیزیوتراپیست‌های بسیار مجربی در آن فعالیت دارند که با کمک تجهیزات مدرن، در تلاشند تا بهترین خدمات درمانی را برای بیماران خود ارائه دهند.

رضایت مراجعه‌کنندگان توانسته این ‌موضوع را به اثبات برساند که بعد از دوره درمانی، اهمیت استفاده از فیزیوتراپی دکتر معینی برای درمان آن‌ها چقدر بالا بوده ‌است. موارد دیگری همچون لیزر درمانی، مگنت درمانی و دیگر شرایط فیزیوتراپی در این کلینیک توسط پرسنل مجرب انجام می‌گیرد و بیماران ارتوپدی، تنفسی، مغز و اعصاب می‌توانند خیلی راحت از این خدمات بهره‌مند شوند.

روند پذیرش بیمار در فیزیوتراپی دکتر معینی با بیمه دانا

بیمار با ارائه دو نسخه پزشک معالج متخصص به فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه خواهد کرد.

پلن‌های برنامه‌ ریزی‌ شده‌ای برای درمان بیمار در جلسات اول با توجه به اهمیت روند دقیق درمان براساس ویزیت فیزیوتراپی انجام خواهد گرفت و پرونده الکترونیکی برای بیمار در نظر گرفته می‌شود. در این جلسه، لازم است که پرونده پزشکی بیمار موجود باشد تا بتوان تشخیص داد که اهمیت فیزیوتراپی در کدام یک از نواحی بدن او بیشتر می‌باشد.

سپس بر اساس خدمات تجویز شده به واسطه پزشک او، به‌ صورت آنلاین معرفی ‌نامه‌ای برای کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی صادر می‌گردد و بر این اساس می‌توان تعهدات بیمه دانا و میزان درصد فرانشیز را مشخص کرد.

پیشنهاد می کنیم از پست فیزیوتراپی با دفترچه بیمه دیدن کنید.

خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه دانا

برای این‌ که از فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران به واسطه ی این کلینیک بهره کافی را ببرید، موارد زیر می‌تواند شامل حال بیمار شوند و هزینه‌های درمانی را برای آن تقبل کنند.

مواردی همچون لیزر کم ‌توان، فیزیوتراپی روتین، سی بی ان، شاک ویو، و دیگر موارد، نیاز دارند که نسخه مجزایی توسط پزشک معالج صادر گردد تا بتوان به واسطه یک معرفی‌نامه مجزا در فیزیوتراپی دکتر معینی، معالجه برای آن‌ها انجام بگیرد.

نکته حائز اهمیت دیگر برای خدمات قابل ارائه در این کلینیک این است که در هر جلسه لازم است که فرم تأییدیه بیمه دانا امضا شود و تاریخ مد نظر در فرم مربوطه درج گردد.

خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه دانا
خدمات قابل ارائه در فیزیوتراپی دکتر معینی تحت پوشش بیمه دانا

جمع ‌بندی مطالب

در واقع اهمیت فیزیوتراپی به ‌حدی بالاست که امکان دارد در طول زندگی افراد، همگی یک ‌بار آن را تجربه کرده باشند. اما نگرانی که در زمینه استفاده از خدمات فیزیوتراپی وجود دارد، هزینه‌های مربوطه می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید، هزینه‌های پزشکی یکی از نگران ‌کننده‌ترین مسائل برای درمان افراد می‌باشد.

اما برای این منظور، خدمات درمانی که توسط بیمه دانا ارائه می‌گردد، می‌تواند شامل پوشش هزینه‌های فیزیوتراپی باشد. اما برای این ‌که از این امکانات منحصر به ‌فرد استفاده داشته باشید، لازم است که شناخت درستی از فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران داشته باشید.

اولویت اصلی افراد در هنگام مراجعه به فیزیوتراپی، یافتن مکانی است که به محل سکونت آن‌ها نزدیک باشد و از تخصص بالایی برای این امر برخوردار باشد.

فیزیوتراپی که بتواند از تمامی شیوه‌های درمانی برای درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی، جریان‌های الکتریکی، تمرینات ورزشی، عوامل فیزیکی، استفاده از تجهیزات مکانیکی و دیگر موارد استفاده کند و در کنار آن ورزش، پرتوهای فرابنفش، پرتوهای فروسرخ، گرما، لیزر درمانی، مغناطیس درمانی، شاک و دیگر موارد را به بیمار ارائه دهد، مفید و ضروری است.

یافتن مرکزی که بتواند تمامی این امکانات را برای بیماران فراهم کند، دغدغه بسیاری از افراد می‌باشد

پس یافتن مرکزی که بتواند تمامی این امکانات را برای بیماران فراهم کند، دغدغه بسیاری از افراد می‌باشد. بهتر است بگوییم که فیزیوتراپی دکتر معینی تمامی خدمات ارائه‌ شده برای فیزیوتراپی به‌ منظور بهبود یافتن درد مفاصل و دیگر موارد را برای بیماران ارائه می‌دهد.

همین‌طور مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود تا این فیزیوتراپی به نسبت دیگر کلینیک‌ها خدمات بیشتری به بیماران ارائه دهد، این است که تحت پوشش بیمه دانا می‌باشد و اگر فردی قصد دارد که فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران را تجربه کند، می‌تواند با ارائه به این مرکز از بهترین خدمات بهره کافی را ببرد.

با ارائه این مطلب قصد داشتیم تا به شما بگوییم که اگر نگران هزینه از بابت فیزیوتراپی هستید و تحت پوشش بیمه‌ دانا می‌باشید، مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی آماده خدمات ‌رسانی به شما می‌باشد و می‌تواند شما را تا رسیدن به بهبودی کامل همراهی کند.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.