مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران
فهرست مطالب

در این مقاله به موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران خواهیم پرداخت.

احتمالا شما هم به دنیال فیزیوتراپی با دفترچه بیمه هستید.

اگر تحت پوشش بیمه آسیا هستید، فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه آسیا را ببنید.

اگر تحت پوشش بیمه البرز هستید، مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران را مطالعه کنید.

امروزه با توجه به افزایش میزان متوسط سن بیماران و پیر شدن جمعیت، نیاز به خدمات فیزیوتراپی در کشور روبه افزایش است.

این خدمات نیز شامل یک سری خدمات دیگر که زیر شاخه ی فیزیوتراپی هستند هم، می شود. تمامی این خدمات توسط کلینیک های فیزیوتراپی ارائه می گردد که هزینه های آن کم نیست.

متاسفانه با افزایش شهر نشینی و زندگی شهری، شاهد آن هستیم که فعالیت های فیزیکی یا به شدت کم شده اند و یا عده ای مجبورند برای گذران زندگی، فعالیت های شدید و بیش از نیاز بدن، داشته باشند.

تمامی این ها عوارضی را به همراه خواهد داشت. فردی که با این عوارض مواجه می شود، به ناچار مجبور می شود برای بهبود وضعیت خود، به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کند.

البته همه ی مراجعان هم به خاطر فعالیت یا عدم تحرک و خشکی بدن و افزایش سن، مراجعه نمی کنند.

 

صدمات فیزیکی

گاهی برخی از صدمات فیزیکی در حوادثی مثل رانندگی یا سقوط از ارتفاع، یا برخی از بیماری ها، فرد را مجبور به استفاده از خدمات فیزیوتراپی می کند.

به هر حال در شهر شلوغ و پر جمعیتی مثل تهران، مراکز و کلینیک های فزیوتراپی بسیار زیاد وجود دارد که می تواند نیاز مراجعان را پاسخگو باشد. برخی از بیمارستان های دولتی هم مجهز به این خدمات هستند.

بیمارستان های خصوصی هم از این قائده مستثنی نیستند. البته شلوغی و دردسرهای نوبت گیری و رفت و آمد به مراکز فیزیوتراپی در بیمارستان ها زیاد است.

به همین خاطر مراجعه به مراکز کلینیکی بهترین گزینه است. بسیاری از این مراکز فیزیوتراپی، طرف قرارداد با بیمه های مختلف دولتی و خصوصی هستند.

در این بین برخی با بیمه ی دی قرارداد دارند و خدمات خود را در قالب پوشش های بیمه ای و بیمه تکمیلی این شرکت انجام می دهند.

کلینیک دکتر ساناز معینی که بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران است، طرف قرارداد شرکت بیمه دی می باشد.

معرفی بیمه دی و خدمات فیزیوتراپی آن در تهران

معرفی بیمه دی و خدمات فیزیوتراپی آن در تهران
معرفی بیمه دی و خدمات فیزیوتراپی آن در تهران

بیمه ی دی با سرمایه ای در حدود 5.950 میلیارد ریال ، یکی از 34 بیمه ی خصوصی در کشور می باشد که 17 سال از تاسیس آن می گذرد.

این شرکت بیمه ای جزء بهترین شرکت های بیمه ای در کشور است و سالیانه میزان بالایی حق بیمه تولید می کند. این میزان حق بیمه در سال چیزی در حدود 40.000 میلیارد ریال می باشد که سهم بیمه های تکمیل درمان آن، بسیار زیاد است.

بیمه ی دی در ایران جزء چهارمین شرکت بیمه ای با توانگری سطح یک می باشد. این عدد وقتی یک باشد، یعنی شرکت بیمه ای دارای توانگری بالایی نسبت به پرداخت خسارات و هزینه ها می باشد و جایگاه ویژه ای دارد.

در کشور ایران هم مثل برخی از کشورهای دیگر، بیشترین پرداختی بیمه ها به مردم به خاطر بیمه های تکمیلی و هزینه های کلینیکی و پارا کلینیکی است. فیزیوتراپی هم یکی از این خدمات می باشد که سالیانه بیمه ی دی، بسیاری از درآمد خود را برای آن به افراد تحت بیمه تکمیلی پرداخت می کند.

بیمه ی دی در حال حاضر در شهر تهران دارای 11 شعبه اصلی می باشد که یک شعبه مربوط به امور ایثارگران طرف قرارداد می باشد.

یک شعبه مربوط به خدمات دیجیتال است

یک شعبه مربوط به خدمات دیجیتال است و ما بقی در مناطق جنوب غرب، جنوب شرق، شرق و اسلام شهر ، وارمین و شهر ری و دیگر مناطق داخلی شهر تهران می باشد. تک تک این شعبات از طریق نمایندگان فعال در سطح شهر تهران نیز خدمات خود را به مردم ارائه می کنند.

تعداد این نمایندگی ها در شهر تهران بسیار زیاد می باشد. البته اکثر خدمات بیمه دی در خصوص بیمه تکمیلی و خدماتی مثل پوشش های بیمه ای، به صورت آنلاین می باشد که نیاز به مراجعه ی خاصی از طرف بیمه شده نیست.

بیمه دی در تهران علاوه بر خدمات بیمه های اشخاص و خودرو، خدمات بیمه درمانی و تکمیلی بسیار خوبی را ارائه می کند.

این خدمات شامل انواع خدمات بستری و بیمارستان، خدمات داروخانه، مطب پزشکان و کلینیک های درمانگاهی، دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، خدمات آزمایشگاهی، تصویر برداری و فیزیوتراپی، می باشد.

بیمه دی تعرفه هایی که بابت بیمه تکمیل درمانی از مراجعین دریافت می کند، نسبت به شرکت های بیمه ای دیگر، منصفانه تر بوده و خدمات خوبی را ارائه می دهد.

مراکز فیزیوتراپی زیادی در تهران طرف قرارداد این بیمه می باشند. یکی از این مراکز، کلینیک دکتر ساناز معینی می باشد که از نظر تجهیزات و به روز بودن خدمات، جزء بهترین ها می باشد.

اگر شخصی به این مرکز مراجعه کند و خدمات فیزیوتراپی دریافت کند، نسبت به جدول هزینه ها، نیازی به پرداخت پول ندارد و یا فقط یک مقدار فرانشیز ناچیز پرداخت می کند. البته این حق فرانشیز هر ساله توسط شرکت بیمه ای ارائه می شود و همیشه ثابت نیست.

آیا خدمات فیزیوتراپی با بیمه دی رایگان است؟

آیا خدمات فیزیوتراپی با بیمه دی رایگان است؟
آیا خدمات فیزیوتراپی با بیمه دی رایگان است؟

در اکثر کشورهای توسعه یافته ی دنیا، خدمات کلینیکی و حتی خدمات پارا کلینیکی رایگان می باشد ولی اینجا در ایران نمی توان تمام خدمات پزشکی و پارکلینیکی را رایگان دریافت کرد. برخی از این خدمات در بهترین حالت باید مبلغی تحت عنوان فرانشیز برایش پرداخت گردد.

فیزیوتراپی از خدمات پاراکلینیکی مهمی است که بیماران و بخصوص افراد مسن ممکن است در سال چندین بار به آن نیاز پیدا کنند. اگر همین افراد تحت پوشش و حمایت جای خاصی نباشند، از پرداخت هزینه های فیزیوتراپی صرف نظر خواهند کرد و بیماری خود را رها می کنند.

اما در یک اقدام مهم و جدی، شرکت بیمه دی اقدام به برقراری قرارداد با مراکز بسیار معتبر فیزیوتراپی کرده که در این بین بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران، مرکز کلینیکی دکتر ساناز معینی می باشد. این کلینیک کاملا پیشرفته بوده و بهترین خدمات فیزیوتراپی برای بیماران انجام می دهد.

افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی دی می باشند، می توانند با پرداخت مقدار ناچیزی، فیزیوتراپی دریافت کنند.

حتی بیمه ی دی به خاطر عقد قرارداد با بنیاد شهدا و ایثارگران، توانسته برای ششمین سال متوالی با حفظ این قرارداد، بسیاری از خدمات کلینیکی و پارا کلینیکی را برای بیمه شدگان این مرکز، رایگان کند.

پس نمی توان گفت فیزیوتراپی برای همه رایگان خواهد بود ولی بخش قابل توجهی از این هزینه ها توسط شرکت بیمه دی پرداخت می شود که برای خانواده های ایثارگر و شهدا نیز تا حدودی رایگان است.

مراکز فیزیوتراپی در میدان ونک تهران

مراکز فیزیوتراپی در میدان ونک تهران
مراکز فیزیوتراپی در میدان ونک تهران

در شهر تهران، مراکز فیزیوتراپی بسیاری وجود دارد که همگی در تلاشند بهترین خدمات فیزیوتراپی را به مراجعین ارائه کنند. در حوالی میدان ونک تعداد این مراکز کم نیست.

برای نمونه می توانیم به برخی از این مراکز فیزیوتراپی اشاره کنیم. اما نکته ی قابل تامل این است که تمامی این مراکز با بیمه ی دی قرارداد ندارند.

فقط تعداد انگشت شماری هستند که جزء کلینیک های مهم و معتبر بوده و با بیمه دی قرارداد دارند. برای نمونه مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی که جزء بهترین مراکز پاراکلینیکی میدان ونک می باشد و تجهیزات این مرکز کاملا پیشرفته و به روز است.

پیشنهاد ما هم به شما ، دقیقا همین مرکز است. این مرکز با بیمه های مختلف دولتی و خصوصی دارای قرارداد می باشد و برای رفاه حال بیشتر مراجعین، با بیمه ی دی نیز قرارداد بسته تا خدمات خود را از این طریق به همشهریان تهرانی ارائه کند.

پیشنهاد می کنیم از پست فیزیوتراپیست خانم در تهران دیدن کنید.

اهمیت داشتن بیمه دی در انجام فیزیوتراپی

اهمیت داشتن بیمه دی در انجام فیزیوتراپی
اهمیت داشتن بیمه دی در انجام فیزیوتراپی

زمانی می توان به پیوند میان فیزیوتراپی ها و شرکت های بیمه ای پی برد که خدای نکرده کارمان به یکی از این مراکز بیفتد.

نمی خواهیم بگوییم که این خدمات خیلی گران هستند. خیر اصلا چنین چیزی نیست و میزان قیمت و هزینه های این مراکز کاملا زیر نظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تعیین و تبیین می گردد.

اما باید با واقعیت کنار بیاییم که متاسفانه در این چند سال اخیر، وضعیت درآمدی و سطح پایین معیشت مردم و همچنین بالا رفتن تعرفه های پارا کلینیکی، فشار زیادی را به بیماران وارد ساخته است.

در چنین مواقعی فقط می توان از شرکت های بیمه ای انتظار کمک رسانی داشت. این شرکت ها می توانند با عقد قرارداد با مراکز مختلف فیزیوتراپی، کلینیکی و پارا کلینیکی، تا حد زیادی از هزینه های مردم را پوشش دهند.

بیمه ی دی یکی از همین شرکت های خصوصی است که توانسته میزان زیادی از این هزینه های فیزیوتراپی را پوشش دهد.

داشتن طرح های گوناگون بیمه تکمیلی

این شرکت بیمه ای با داشتن طرح های گوناگون بیمه تکمیلی، به صورت انفرادی یا گروهی، حق بیمه های متفاوتی را دریافت می کند و طبق میزان آن، تمام یا قسمتی از هزینه های فیزیوتراپی را به جای بیمار پرداخت می کند.

همشهریان تهرانی اگر به دنبال یک مرکز پیشرفته ی فیزیوتراپی باشند، می توانند به مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی مراجعه کنند و از این خدمات، استفاده کنند.

یکی از مزایای بیمه ی دی این است که بنیاد امور ایثارگران و بنیاد شهدا با این مرکز قرارداد دارد و کلیه ی این عزیزان و خانواده های ایشان می توانند از این خدمات که اکثر آن ها رایگان می باشد، استفاده کنند. ما هم به این عزیزان پیشنهاد می کنیم از خدمات مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی استفاده کنند.

برای دریافت کدام خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه دی می توان به مطب دکتر معینی مراجعه کرد؟

خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر ساناز معینی شامل تمام موارد و خدماتی است که در مراکز فیزیوتراپی مطرح در کشور انجام می شود. این مرکز تحت کنترل کادری مجرب و با تجربه است.

کلیه ی خدماتی که برای درمان و کاهش درد از طریق روش های غیر تهاجمی برای بیمار کاربرد دارد، در این مرکز انجام می شود.

یکی از مزایای این مرکز

یکی از مزایای این مرکز، داشتن یک متخصص فیزیوتراپیست می باشد که قبل از هرگونه اقدامی برای بیمار، او را مورد معاینه قرار می دهد و با گرفتن شرح حال کاملی از او، بهترین خدمات ممکن را ارائه می دهد.

متاسفانه در برخی از مراکز فیزیوتراپی دیده شده که پزشک فیزیوتراپیست کاری به تشخیص و توصیه ی پزشک معالج نداشته و کار خود را می کند و این می تواند مشکل ساز باشد.

اما دکتر ساناز معینی کاملا در این مورد با پزشک معالج همکاری های لازم را در جهت بهبودی بیمار انجام می دهد. توصیه های بعد از انجام و اتمام جلسات فیزیوتراپی نیز خیلی مهم می باشد که دکتر ساناز معینی کاملا بیمار را از این نظر آگاه کرده و توصیه های لازم را به ایشان می کند.

خدمات

اما اگر بخواهیم بدانیم که برای چه خدماتی می توانیم به کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی مراجعه کنیم، باید بگوییم این خدمات کم نیستند و شامل هر گونه اقدام برای کاهش درد، ورم و التهاب و درمان عضو آسیب دیده می باشد.

  • خدمات کاهش درد و التهاب دیسک کمر و گردن
  • کاهش درد و التهاب ناشی از جراحی مفصل یا کشکک زانو
  • آسیب های دست و پا در حوادث
  • کند حرکت کردن اندام حرکتی
  • فیزیوتراپی لگن پس از جراحی آن
  • فیزیوتراپی نقاطی از بدن که در اثر بیماری دچار فلج شده است.
  • کشیدگی ماهیچه ها و تاندون ها
  • التهاب رباط ها و پارگی ناشی از آن ها
  • فیزیوتراپی نخاع برای مشکلات ناشی از عدم کنترل ادرار و مدفوع
  • فیزیوتراپی نخاع برای تنگی کانال نخاعی
  • آموزش دیدن برای استفاده از پا و دست مصنوعی یا هر عضو مصنوعی دیگر
  • انجام حرکات اصلاحی ورزشی در جهت درمان درد یا التهاب قسمت یا عضوی از بدن

و خیلی از خدمات دیگر.

البته لازم به ذکر است که در این مرکز خدمات دیگری مثل لیزر پرتوان و کم توان یا مگنت تراپی و غیره نیز انجام می گیرد. هزینه ی هر کدام ازاین خدمات نیز تا جایی که بیمه ی دی پوشش بدهد، با این بیمه خواهد بود.

خدمات فیزیوتراپی در بیمه دی

خدمات فیزیوتراپی در بیمه دی
خدمات فیزیوتراپی در بیمه دی

فیزیوتراپی یکی از اقدامات درمانی پارا کلینیکی می باشد که کاملا غیر تهاجمی است. این روزها خدمات فیزیوتراپی در سراسر دنیا برای بیماران استفاده می شود.

این روش غیر تهاجمی برای بیماری های بافت اسکلتی و اعصاب حرکتی به کار می رود. این خدمات طرفداران بسیاری دارد ولی کمی هزینه های آن بالاست.

برای مثال هر جلسه فیزیوتراپی دیسک کمر در مرکز فیزیوتراپی ممکن است از 100 هزار تومان تا 350 هزار تومان نیز متغیر باشد.

خب با توجه به وضعیت معیشت و درآمدی، اکثر مردم نمی تواند این خدمات را به صورت آزاد و بدون بیمه دریافت کنند. در این صورت بیمار متحمل هزینه های بسیار زیادی خواهد شد.

شرکت بیمه ی دی با قرار دادن این خدمات در پوش بیمه ی تکمیلی خود، مشکل هزینه را تا حد زیادی برای بیماران حل کرده است.

جبران هزینه های فیزیوتراپی در بیمه دی تا سقف تعهد درج شده در بیمه نامه ی سالانه برای هر بیمه شده می باشد. در نگاه اول شاید این درصد کم باشد ولی باز هم در شهری مثل تهران که هزینه های زندگی خیلی بالاست، می تواند صرفه جویی باشد.

در شهر تهران مراکز بسیار زیادی هستند که خدمات فیزیوتراپی را به بیماران ارائه می کنند وبا بیمه ی دی قرارداد دارند.  یکی از این مراکز مهم و پیشرفته، کلینیک دکتر ساناز معینی می باشد. این مرکز همه روزه بهترین خدمات فیزیوتراپی را توسط بهترین فیزیوتراپیست ها به بیماران ارائه می کند.

تا اینجا با مبحث خدمات فیزیوتراپی در بیمه دی آشنا شدید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران با ما همراه باشید.

آیا بیمه دی تمامی هزینه های فیزیوتراپی را پوشش می دهد

آیا بیمه دی تمامی هزینه های فیزیوتراپی را پوشش می دهد
آیا بیمه دی تمامی هزینه های فیزیوتراپی را پوشش می دهد

یکی از دغدغه ها و نگرانی بیماران برای انجام فیزیوتراپی، هزینه های بالای آن است. اگر کمی منطقی به موضوع نگاه کنیم، در می یابیم که هم بیماران حق دارند و هم مراکز فیزیوتراپی. بیماری را تصور کنید که در یک حادثه دچار دیسک کمر شده یا بر اثر سرطان و سکته، عضوی از بدنش از کار افتاده است.

او نمی داند مخارج درمان بیمارستانی را بپردازد یا از پس مخارج فیزیوتراپی بر آید. در نقطه ی مقابل، فیزیوتراپیستی را تصور کنید که سال ها تجربه دارد و بسیاری از خدماتی که ارائه می کند را با هزینه های شخصی آموزش دیده است.

همچنین سال ها زحمت کشیده تا درس این کار را بخواند و با هزینه شخصی، دستگاه و ملزوماتی را جهت ارائه ی خدمات به بیماران تهیه کرده است.

هر دستگاهی می تواند کلی هزینه ی جانبی نیز داشته باشد

تازه هر دستگاهی می تواند کلی هزینه ی جانبی نیز داشته باشد. هزینه ی خرابی دستگاه، سرویس دوره ای دستگاه و هزینه های سرسام آور برق. بیمار خدمات ارزان می خواهد و فیزیوتراپیست، درآمد بالا. هر دو هم حق دارند.

در چنین مواقعی شرکت های بیمه ای باید برای رفاه حال مردم، خدمات بیمه تکمیلی و درمانی خود را گسترش دهند تا نه بیمار متحمل هزینه های سنگین شود و نه پزشک با کمبود درآمد مواجه شود.

بیمه ی دی با 17 سال سابقه در تهیه و تدارک بیمه های تکمیل درمان گروهی ( و جدیدا بیمه تکمیل درمان انفرادی ) توانسته است بسیاری از این هزینه ها را پوشش دهد.

در حال حاضر این شرکت برای جبران هزینه های پاراکلینیکی مثل فیزیوتراپی، بسته به میزان تعهد درج شده در بیمه نامه، هزینه های فیزیوتراپی را پرداخت می کند.

مطمئنا تصور شما این است که این بیمه خدمات فیزیوتراپی را کاملا رایگان انجام نمی دهد اما باید بگوییم که بیمه ی دی برای انجام بیمه تکمیلی، طرح های مختلف دارد و این بستگی به قرارداد و میزان حق بیمه ای دارد که شما ماهیانه پرداخت می کنید.

بالطبع اگر این تعرفه ی پرداختی کمتر باشد، طبیعی است که اندازه دریافت خدمات نیز کمتر است و بیمار باید حق فرانشیز بیشتری را پرداخت کند.

چرا مراکز طرف قرارداد بیمه دی بهترین گزینه برای خدمات فیزیوتراپی هستند؟

چرا مراکز طرف قرارداد بیمه دی بهترین گزینه برای خدمات فیزیوتراپی هستند؟
چرا مراکز طرف قرارداد بیمه دی بهترین گزینه برای خدمات فیزیوتراپی هستند؟

یکی از بهترین کارهایی که بیمه ی دی انجام می دهد، برنامه ریزی برای جذب بهترین هاست. این شرکت بیمه ای همیشه سعی در دادن بهترین خدمات بیمه ای را داشته و دارد.

اگر نگاهی به سال های اخیر بیندازیم و رزومه ی شرکت بیمه ی دی را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می شویم که این شرکت بیمه ای همیشه با کلینیک ها، مراکز درمانی، پزشکان و متخصصان بسیار خوب و مطرح قرارداد بسته است.

در سطح شهر تهران هم کم نیستند متخصصان و کلینیک های معتبر فیزیوتراپی که با این شرکت بیمه ای قرارداد دارند.

کلینیک دکتر ساناز معینی، یکی از بهترین مراکز درمانی و فیزیوتراپی در تهران، طرف قرارداد بیمه ی دی می باشد و هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

انجام کلیه ی خدمات این مرکز شامل فیزیوتراپی، مگنت تراپی، شاک ویو تراپی، الکترو تراپی و لیزر کم توان و پر توان با بیمه ی دی امکان پذیر می باشد و هیچ گونه تفاوتی بین خدمات آزاد و خدمات بیمه ای در این مرکز وجود ندارد.

مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی مجهز به دستگاه های بسیار پیشرفته و آخرین تکنولوژی پزشکی و درمانی می باشد

مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی مجهز به دستگاه های بسیار پیشرفته و آخرین تکنولوژی پزشکی و درمانی می باشد. این مرکز زیر نظر خانم دکتر ساناز معینی، متخصص فیزیوتراپی اداره می شود و کادر فیزیوتراپیست های این مرکز، از بهترین و زبده ترین ها در ایران می باشند.

مراکز فیزیوتراپی دیگری هم طرف قرارداد با بیمه دی هستند که می توان برخی از آن ها را در شهر تهران نام برد. این مراکز مثل:

فیزیوتراپی بیمارستان بهمن، فیزیوتراپی بیمارستان توس و فیزیوتراپی بیمارستان میمنت

می باشند که همگی خدمات فیزیوتراپی، مگنت تراپی و غیره را به بیماران ارائه می کنند.

فرانشیز بیمه دی برای فیزیوتراپی چقدر است؟

فرانشیز بیمه دی برای فیزیوتراپی چقدر است؟
فرانشیز بیمه دی برای فیزیوتراپی چقدر است؟

بیمه ی دی شرکتی کاملا خصوصی است و چون در تمام شاخه های بیمه ای اعم از بیمه ی اشخاص و غیر اشخاص فعال است، می تواند بهترین امکانات را برای بیمه ی تکمیلی به بیمه شدگان ارائه کند. وقتی میزان دریافتی حق بیمه در شرکت بیمه دی بالا می باشد، طبیعی است که می تواند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد.

یکی از بحث های همیشگی در بیمه های تکمیلی، میزان حق فرانشیز بیمه ای و تعرفه ی خدمات می باشد. بهتر است قبل از پرداختن به این فرانشیز و میزان آن، بررسی کنیم که اصلا فرانشیز چیست.

فرانشیز همان میزان پرداختی از سمت بیمه شده می باشد. بیمه های تکمیلی درمان در بیمه ی دی شامل چندین طرح می باشد. به طور کل طرح های بیمه ای تکمیلی در بیمه دی شامل دو نوع بیمه می باشد. تکمیل انفرادی و تکمیل گروهی.

میزان دریافتی در هر کدام از این طرح های بیمه ای، متفاوت است. چندین تعرفه بیمه تکمیلی گروهی و چندین تعرفه بیمه انفرادی در بیمه دی وجود دارد. هر چقدر میزان پرداختی حق بیمه از سمت بیمه شده بیشتر باشد، خدماتی که دریافت می کند فرانشیز پایین تری خواهد داشت.

مثلا فیزیوتراپی که یک نوع خدمات پاراکلینیکی می باشد، در یکی از طرح های بیمه دی، 10 درصد می باشد و این بیمه به ازای هر بیمه شده به طور سالیانه این مبلغ را پرداخت می کند.

مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی در تهران، واقع در میدان ونک، بهترین خدمات فیزیوتراپی را به بیمه شدگان خود ارائه می کند.

بیمه تکمیل درمان دی، چه مزایایی دارد؟

بیمه تکمیل درمان دی، چه مزایایی دارد؟
بیمه تکمیل درمان دی، چه مزایایی دارد؟

بیمه تکمیلی یکی از بهترین ها در هر شرکت بیمه ای است. بیمه ی دی نیز از این قائده مستثنی نیست و طرح های تکمیلی فراوانی دارد و در تک تک این طرح ها، چه انفرادی و چه گروهی، توجه خاصی به هزینه های درمانی پارا کلینیکی شده است.

فیزیوتراپی در بیمه ی دی با درصد فرانشیز های مختلف ارائه می شود که بستگی به طرح انتخابی دارد.

یکی از مهم ترین کارهایی که بیمه دی در این چند سال اخیر کرده است، عقد قرارداد با بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

متاسفانه تعداد زیادی از ایثارگران و جانبازان، هر ساله دچار مشکلات زیادی در استخوان و مفاصل حرکتی خود می شوند.

همچنین میزان بیماری در این عزیزان کمی بالاست. با توجه به وضعیت معیشت و هزینه های زیاد فیزیوتراپی، این عزیزان می توانند با بیمه ی دی، این خدمات را رایگان یا با تعرفه ی بسیار ناچیزی دریافت کنند.

یکی دیگر از مزایای داشتن بیمه تکمیلی دی، دریافت خدمات پاراکلینیکی و فیزیوتراپی به دفعات بسیار می باشد و سقفی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

اگر طرح های بیمه تکمیلی انفرادی یا گروهی را در بیمه دی ببینیم، متوجه می شویم که این شرکت برای رفاه حال تک تک بیمه شدگان، طرح های مختلفی ارائه می کند. فیزیوتراپی در تک تک این طرح ها جایگاه ویژه ای دارد . فرانشیز پرداختی از سمت بیماران، آن کم است.

یکی از مزیت های دیگر بیمه دی، کم بودن میزان حق بیمه است ولی در مقابل خدمات خوبی ارائه می گردد.

ما پیشنهاد می کنیم مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی را به عنوان بهترین مرکز فیزیوتراپی انتخاب کنید و این خدمات را با بیمه تکمیلی دی دریافت کنید.

بیمه دی و قرارداد با ایثارگران

بیمه دی و قرارداد با ایثارگران
بیمه دی و قرارداد با ایثارگران

بیمه ی دی به خاطر شایستگی و خدمات بسیار خوبی که در این 17 سال ارائه داده بود، بلاخره توانست برنده ی مناقصه ی بیمه گری بنیاد امور ایثارگران و شهدا بشود.

از بنیاد امور ایثارگران و بنیاد امور شهدا می توان به عنوان بزرگترین مشتری و بیمه گذاران بخش عمومی و دولتی شرکت بیمه دی نام برد.

این شرکت چند سالی است که کلیه ی امورات مربوط به بیمه های تکمیل درمان ایثارگران را انجام می دهد. برخی از کارمندان آستان قدس رضوی نیز از این بیمه بهره مند هستند و خدمات مختلفی دریافت می کنند. قرارداد بیمه دی با این ارگان، برای ششمین سال خود دوباره تمدید شده است.

این اتفاق به عنوان یک مگا پروژه درمانی در کشور به حساب می آید که بیمه ی دی به خوبی از پس آن بر آمده است.

تا اینجا با مبحث بیمه دی و قرارداد با ایثارگران آشنا شدید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران با ما همراه باشید.

تحویل فاکتور هزینه فیزیوتراپی به شعب بیمه دی تهران

تحویل فاکتور هزینه فیزیوتراپی به شعب بیمه دی تهران
تحویل فاکتور هزینه فیزیوتراپی به شعب بیمه دی تهران

شرکت های بیمه بیمه پایه و اصلی در ایران که شامل بیمه ی خدمات درمانی و تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و غیره هستند، اغلب نمی توانند هزینه های خدمات فیزیوتراپی کلینیک ها و جاهای معتبررا به بیمار پرداخت کنند یا تحت پوشش قرار بدهند.

به ناچار مردم مجبورند خود و خانواده شان را تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار دهند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

وقتی شرکت بیمه ای، بیمه شده را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می دهد، برای بیمار دو حالت پیش می آید. یکی اینکه به هر مطب یا کلینیکی که جزء مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه ای می باشد، مراجعه می کند

و بعد از دریافت خدمات مورد نظر، فرانشیز مورد توافق بیمه را پرداخت می کند یا اینکه خدمات گاهی برایش رایگان هم انجام می شود. (بستگی به طرح انتخابی دارد )

یکی هم اینکه به مراکزی که طرف قرارداد شرکت نیستند مراجعه می کند. در این صورت خدمات خود را دریافت کرده و بعد از پرداخت هزینه، اقدام به دریافت فاکتور آن می کند.

سپس باید این فاکتور را به شرکت بیمه تحویل دهد. شرکت بیمه مقدار فرانشیز مورد نظر را کسر و مابقی را به حساب بیمه شده واریز می کند.

بیمه ی دی برای دریافت فاکتور در دفاتر مرکزی تهران در مناطق مختلف و حتی شهر ری و ورامین و اسلام شهر و غیره، آماده ی دریافت این فاکتورها از بیمه شدگان می باشد.

بیمه شدگان این شرکت می توانند بدون نیاز به این کار، به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد در تهران مراجعه داشته باشند و فقط فرانشیز مورد نظر را پرداخت کنند.

مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی یکی از همین مراکز پیشرفته می باشد.

معایب بیمه دی برای خدمات فیزیوتراپی

معایب بیمه دی برای خدمات فیزیوتراپی
معایب بیمه دی برای خدمات فیزیوتراپی

بیمه در لغت از بیم گرفته شده است. بیم یعنی ترس. انسان ها برای در امان ماندن از این ترس و خطر، جان و مالشان را بیمه می کنند. یکی از این بیمه ها، بیمه تکمیلی است که بیمه تکمیلی سود و منفعت زیادی برای استفاده کننده از آن در پی دارد.

مثلا همین خدمات فیزیوتراپی که نوعی خدمات پارا کلینیکی محسوب می شود، اگر با بیمه تکمیلی انجام شود، بسیاری از هزینه ها را پوشش می دهد و نیازی نیست بیمار به جز فرانشیز، چیز دیگری پرداخت کند.

مراکز فیزیوتراپی بسیار با کیفیت و مهمی در شهر تهران وجود دارند که بهترین مراکز با بیمه ی دی قرارداد دارند. یکی از این مراکز بسیار پیشرفته، کلینیک دکتر ساناز سعیدی است.

برای گرفتن خدمات فیزیوتراپی با بیمه ی دی از این مرکز، باید یک دوره و مدت زمان انتظار را گذرانده باشید

برای گرفتن خدمات فیزیوتراپی با بیمه ی دی از این مرکز، باید یک دوره و مدت زمان انتظار را گذرانده باشید تا بتوانید از این خدمات تحت پوشش بیمه ی دی استفاده کنید. برای جا افتادن مطلب، بصورت واضح توضیح بیشتری خواهیم داد.

برخی از خدمات بیمه ای در بیمه ی تکمیلی شرکت دی، فقط در صورتی شامل حال بیمه شده می شود که مدتی از خرید بیمه نامه گذشته باشد. مثلا همین خدمات فیزیوتراپی، که باید یک دوره انتظار مشخصی طی شود تا شخص بتواند ازآن استفاده کند.

اگر امروز بیمه ی تکمیلی خریداری شود و دو روز بعد بخواهید به کلینیک فیزیوتراپی دکتر معین مراجعه کنید، نمی توانید از پوشش بیمه ای خود استفاده کنید. استفاده از این خدمات منوط به گذرانده شدن دوره ی انتظار است.

می توان گفت این تنها عیب بیمه ی دی برای خدمات فیزیوتراپی می باشد که در اکثر شرکت های بیمه ای دیگر هم وجود داشته و فقط مختص بیمه ی دی نیست.

مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی، طرف قرارداد بیمه دی در تهران

مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی، طرف قرارداد بیمه دی در تهران
مرکز فیزیوتراپی دکتر معینی، طرف قرارداد بیمه دی در تهران

مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی، بهترین و تخصصی ترین مرکز فیزیوتراپی در تهران، واقع در میدان پونک، آماده ی ارائه ی خدمات فیزیوتراپی به بیماران و مراجعین می باشد.

این مرکز زیر نظر دکتر ساناز معینی، متخصص فیزیوتراپی اداره می شود. خدماتی که این مرکز ارائه می دهد، شامل انواع لیزرتراپی پرتوان، کم توان، مگنت تراپی، شاک ویو تراپی و الکتروتراپی می باشد که همگی توسط متخصص و فیزیوتراپیست حرفه ای انجام می گردد.

مرکز فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی، خدمات فیزوتراپی کاملا تخصصی را به خانواده ی ایثارگران نیز ارائه می کند زیرا این مرکز با بیمه ی دی قراداد دارد.

شما در حال خواندن مقاله مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران هستید.

بهترین راه حل ، فیزیوتراپی

دکتر ساناز معینی بهترین راه حل برای بازگشتن افراد به توانایی حرکتی و اسکلتی را، فیزیوتراپی می داند. انجام خدمات تخصی فیزیوتراپی مانند فیزیوتراپی دیسک و ستون فقرات، فلج های ناشی از سکته های مغزی،

آسیب های اندامی در اثر حادثه و خیلی از مشکلات عصبی و حرکتی، در این مرکز زیر نظر دکتر ساناز معینی انجام می شود.

ایشان معتقدند، فیزیوتراپی به عنوان یک روش غیر تهاجمی می تواند بسیاری از مشکلات پیش آمده ی حرکتی را بهبود ببخشد.

دکتر ساناز معینی، با دقت و حساسیت بسیار بالا در بکار گیری علم فیزیوتراپی، سعی بر کاهش درد در عضور بیمار دارد

و همچنین در تلاش است از این طریق، بیماری پدید آمده رفع شود یا حداقل درد ناشی از آن کاهش پیدا کند. این خدمات برای همه ی مردم و عموم یکی است.

افرادی که دارای دفترچه بیمه هستند یا کسانی که بیمه تکمیلی دی دارند، دقیقا خدمات مشابهی دریافت می کنند. حتی افراد فاقد بیمه هم می توانند همین خدمات را به صورت آزاد دریافت کنند.

اگر بخواهیم ببینیم هر بیماری با چه روشی از فیزیوتراپی درمان می شود، بستگی به فرد، نوع و شدت بیماری و همچنین تشخیص پزشک بستگی دارد.

گاهی بیماری که مراجعه می کند درد خفیف دارد

گاهی بیماری که مراجعه می کند درد خفیف دارد که می توان با تکنیک های ورزش درمانی یا آب درمانی و کمی ماساژ با دست یا دستگاه، درد و مشکل را بر طرف کرد. اما گاهی مشکل فراتر ازاین ها می رود و حتما نیاز است که چندین جلسه طی شود تا روند بهبودی، حاصل شود.

برای مثال برخی از آسیب ها با لیزر کم توان قابل درمان هستند مثل فتق خفیف دیسک های کمر، اما برخی دیگر به علت پارگی دیسک و مشکلات دیگر، باید با لیزر پرتوان، درمان شوند.

انجام این خدمات حتما باید توسط یک پزشک و متخصص فیزیوتراپی با تجربه انجام شود که از خطرات و آسیب های احتمالی در حین کار، کاسته شود.

دکتر ساناز معینی یکی از با تجربه ترین فیزیوتراپیست های کشور، با حساسیت و دقت بسیار بالا، تمامی خدمات فیزیوتراپی را به مراجعان ارائه می کند.

لازم به ذکر مجدد است که این مرکز تخصصی در تهران، با شرکت بیمه دی قرارداد دارد و کلیه ی بیمه شدگان شرکت بیمه دی می توانند از این خدمات طبق تعرفه ی بیمه استفاده کنند.

حتی خانواده ی ایثارگران و شهدا نیز می توانند برخی از این خدمات را طبق تعرفه ی مصوب و گاهی رایگان، انجام دهند. البته تعرفه قیمت خدمات فیزیوتراپی در هر کلینیکی مخصوص به همان کلینیک خواهد بود و ممکن است کلینیک دکتر معینی با بقیه متفاوت باشد.

چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی ارائه می شود؟

چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی ارائه می شود؟
چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی ارائه می شود؟

کلینیک فیزیوتراپی دکتر ساناز معینی با سال ها تجربه، در کنار همشهریان تهرانی می باشد. در این سال ها کیفیت و خدمات ارائه شده توسط ایشان، کاملا مشخص بوده و میزان رضایت بسیار بالایی را در بین بیماران و مراجعین داشته است. کلیه ی خدمات فیزیوتراپی و پارا کلینیکی در این مرکز انجام می شود.

فیزیوتراپی گردن، کمر و پشت، دیسک کمر و گردن، فلج های ناشی از سکته های مغزی، آسیب های اندام حرکتی در اثر بیماری و آسیب های حرکتی در اثر حادثه، نمونه هایی از این خدمات می باشد.

کلیه ی خدمات فیزیوتراپی این مرکز را می توان به شرح زیر توضیح داد که در جهت رفع بیماری یا کاهش درد صورت می گیرد:

انواع شکستگی های سر و تنه و گردن شامل مچ پا و شانه، لگن و سر ران و غیره

  • انواع مشکلات روماتولوژیک شامل آرتریت ها، روماتوئید آرترید، اسپوندیلیت انکیلوزان و مشکلات بافت همبند و مفصلی مثل آرتوروز و درد های ناشی از آن
  • مشکلات و بیماری های نورولوژیک که حاصل سکته های مغزی می باشد یا در اثر بیماری بلز و ام اس پدید می آیند.
  • بیماری های ارتوپدیک مثل آرتروز های زانو و مچ دست و دیگر مفاصل مثل گردن و لگن، کمر درد و زانو درد و شانه درد و همه ی این ها که ناشی از مشکلات اندام استخوانی و مفصلی است.
  • آسیب های ورزشی مثل پارگی تاندون و رباط، مینیسک و رباط ALC و زانو دردهای ناشی از آسیب.

دکتر ساناز معینی تمامی موارد ذکر شده در بالا را بعنوان خدمات فیزیوتراپی در کلینیک خود ارائه می کند.

همچنین لازم به ذکر است که آسیب های ناشی از حوادث و بیماری های مختلف دیگر و یا عوارض پس از جراحی را نیز در این مرکز، فیزیوتراپی می کنند.

مشکلات ناشی از جراحی زانو، کشکک زانو، تعویض مفاصل زانو و شانه و ران، جراحی فتق دیسک گردن و دیسک کمرو غیره، با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، در این کلینیک، درمان می گردند.

کلام آخر

کلام آخر
کلام آخر

در شهر تهران مراکز فیزیوتراپی بسیار زیادی وجود دارد. حتی برخی از این مراکز، خدمات خود را در منزل هم ارائه می کنند.

اما اگر بخواهید مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر پیشرفته بودن دستگاه و تجهیزات، پزشک و فیزیوتراپیست حرفه ای و با تجربه داشته باشد، ما پیشنهاد می کنیم از خدمات کلینیک دکتر ساناز معینی استفاده کنید.

این مرکز می تواند انتظارات شما را از یک مرکز فیزیوتراپی خوب، برآورده کند. بعلاوه اینکه این مرکز طرف قرارداد با شرکت بیمه ی دی نیز می باشد.

از اینکه تا انتهای پست مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران بهره لازم را برده باشید.

https://cutt.ly/lK3Arlm

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.