مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران
فهرست مطالب

مقاله ای که پیش روی شماست، به هدف ارائه اطلاعاتی در زمینه مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران در تهران نوشته شده است. لذا، چنان چه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

فیزیوتراپی امروزه به عنوان یک علم پرطرفدار در سرتاسر جهان پذیرفته شده است. فیزیوتراپی اهداف گوناگونی را دنبال می کند.

کلینیک فیزیوتراپی معینی در تلاش است با ارائه خدمات درمانی از جمله درمان ضایعات ارتوپدی ، نورولوژی ، روماتولوژی ، درمان آسیب های ورزشی ، سوزن درمانی و درمان های دستی و taping با بهترین متد های درمانی و تجهیزات پیشرفته نقش موثری در بهبود بیماران محترم داشته باشد.

در کلینیک معینی فیزیوتراپی با دفترچه بیمه امکان پذیر می باشد.

فیزیوتراپی، نه تنها در زمینه بهبود کیفیت زندگی فرد نقش بسیار مهمی دارد، بلکه انجام فیزیوتراپی، فرد را از مواجهه با آسیب های جسمانی نیز مصون می دارد.

فیزیوتراپی در زمینه سیستم توانبخشی و در موارد حاد حرکتی، بسیار کاربرد دارد

فیزیوتراپی در زمینه سیستم توانبخشی و در موارد حاد حرکتی، بسیار کاربرد دارد. همچنین فیزیوتراپی می تواند فعالیت های جسمانی فرد را مدیریت نماید. از خدمات دیگر فیزیوتراپی، می توان به مدیریت بیماری های مزمن، آموزش به بیماران و مراقبت از بیماران در شرایط خاص نیز نام برد.

فیزیوتراپی در برخی از موارد که فرد دچار مشکلات حرکتی نظیر عدم توانایی در کنترل حرکت های فیزیکی به سبب حادثه شده است، می تواند نقش بسیار حیاتی را بازی کند. در این میان، فیزیوتراپیست، خود نقش یک فرشته نجات را برای فرد صدمه دیده ایفا می نماید.

در این نوشتار،دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، نقش یک فیزیوتراپیست را برای بیماران بسیار حیاتی ذکر می نماید.

اما چنان چه بخواهیم، کمی علمی تر به واژه فیزیوتراپی بپردازیم، باید بگوییم که فیزیوتراپی سبب می گردد که توانایی های فرد، افزایش یابد و یا در موارد خاصی که فرد به یک بیماری فراگیر حرکتی دچار می باشد، می تواند توانایی هایش را حفظ نماید.

برای افرادی که بخشی از توانایی های حرکتی خویش را از دست داده اند، فیزیوتراپی می تواند فعالیت دیگری را جایگزین آن فعالیت نماید. علاوه بر موارد مذکور، فیزیوتراپی می تواند آموزش هایی را به فرد دهد که در نتیجه آن آموزش ها، فرد استقلال خویش را مجدداً به دست آورد.

در این مقاله می خوانیم:
  • چرا فیزیوتراپی لازم است؟
  • روش های درمانی فیزیوتراپی
  • فواید انجام فیزیوتراپی
  • آشنایی با دکتر معینی
  • مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران
  • یک فیزیوتراپیست چه کسی می باشد؟
  • موارد کاربرد فیزیوتراپی
  • زمینه های فعالیت فیزیوتراپیست
  • ویژگی های یک مرکز فیزیوتراپی استاندارد
  • آسودگی خاطر با بیمه تکمیلی البرز
  • شرحی بر بیمه البرز
  • دسترسی آسان به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران
  • فواید مراجعه به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران
  • فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی البرز
  • کلینیک فیزیوتراپی معینی طرف قرارداد با بیمه البرز
  • خدمات کلینیک فیزیوتراپی معینی
  • نکته آخر

 

چرا فیزیوتراپی لازم است؟

چرا فیزیوتراپی لازم است؟
چرا فیزیوتراپی لازم است؟

دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، فیزیوتراپی را یک روش درمانی غیر تهاجمی و ایمن به شمار می آورند. علاوه بر این موارد، ایشان به فواید بسیار انجام عمل فیزیوتراپی برای افراد در هر سنی اشاره می کنند.

اثرات مثبتی که فیزیوتراپی در درمان مشکلات عصبی، عضلانی و اسکلتی دارد، افراد بسیاری را جذب این رشته درمانی کرده است.

فیزیوتراپی کمکی بزرگ به افرادی با ناتوانی جسمی می باشد. این راه درمانی بی نظیر، به این افراد کمک می کند تا بتوانند به مرحله بالایی از توانایی جسمی، دست یابند.

در این میان، چنان چه انجام درمان فیزیوتراپی، توسط یک پزشک حاذق و پرتوان همچون دکتر معینی انجام گیرد، می تواند نتایج معجزه آسایی را برای فرد به همراه داشته باشد.

در این مقاله به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران پرداخته ایم. چنان چه به این موضوع علاقه مند می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

روش های درمانی فیزیوتراپی

روش های درمانی فیزیوتراپی
روش های درمانی فیزیوتراپی

فیزیوتراپی به روش های مختلفی انجام می گیرد. انتخاب انجام روش درمانی فیزیوتراپی به نظر و صلاحدید پزشک بستگی دارد. پزشک پس از انجام بررسی های دقیق روی بیمار، تصمیم می گیرد که کدام روش درمانی برای فرد، بهترین نتیجه را به همراه خواهد آورد.

اما به صورت کلی، فیزیوتراپی به کمک درمان هایی نظیر تحریک الکتریکی، فراصوت و یا لیزر انجام می گیرد. البته این موارد تنها تمثیلی از روش های متنوع درمانی فیزیوتراپی می باشند.

استفاده از این روش ها، سبب کاهش درد در بیماران می گردد. همچنین فیزیوتراپی سبب بهبود در عملکرد مفاصل و نیز افزایش توان حرکتی بیمار نیز می گردد.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه هر جلسه فیزیوتراپی دیدن کنید.

فواید انجام فیزیوتراپی

فواید انجام فیزیوتراپی
فواید انجام فیزیوتراپی

همان طور که ذکر شد، فیزیوتراپی سبب می گردد که بیمار به صورت کامل بهبود یابد و یا درد وی در ناحیه مورد نظر، تسکین یابد. هنگامی که درد در ناحیه مورد نظر تسکین یابد و یا به صورت کلی از بین برود، فرد دیگر نیازی به انجام عمل های جراحی تهاجمی احساس نمی کند.

البته در برخی از مواردی که انجام عمل جراحی اجتناب ناپذیر می باشد، چنان چه انجام درمان فیزیوتراپی از پیش از انجام عمل آغاز گردد، پس از انجام عمل جراحی و با ادامه جلسات فیزیوتراپی، روند بهبودی فرد پس از انجام عمل جراحی در ناحیه مورد نظر، به میزان قابل توجهی سریعتر خواهد بود.

آشنایی با دکتر معینی

آشنایی با دکتر معینی
آشنایی با دکتر معینی

مؤسس کلینیک فیزیوتراپی معینی، سرکار خانم دکتر ساناز معینی می باشند. دکتر معینی مؤسس و مسئول فنی فیزیوتراپی معینی می باشند. دکتر معینی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند و اکنون از اعضای انجمن فیزیوتراپی ایران می باشند.

ایشان در مرکز فیزیوتراپی معینی به انجام خدمات متنوعی در زمینه فیزیوتراپی می پردازند.

از انواع این خدمات می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ارتوپدیک (آرتروز، کمر درد، زانو درد، گردن درد، شانه درد و …)
  • نورولوژیک (سکته مغزی، ام اس، بلز و …)
  • روماتولوژیک (روماتوئید آرتریت، اسپوندیلیت انکیلوزان و …)
  • آسیب های ورزشی (پارگی ACL، منیسک و رباط های زانو، در رفتگی مفاصل مختلف و …)
  • شکستگی ها (مچ پا، مچ دست، شانه، لگن، سر ران و …)
  • جراحی ها (تعویض مفصل زانو، تعویض مفصل ران، تعویض مفصل شانه، جراحی فتق دیسک کمر و …)

لازم به ذکر است که دکتر معینی با انجام کلیه خدمات ذکر شده در بالا و با بهره گیری از مدرن ترین و جدیدترین و پیشرفته ترین وسایل و تجهیزات فیزیوتراپی، آماده ارائه خدمات به عزیزان مراجعه کننده می باشند.

در این مقاله تلاش داریم به بحث در زمینه مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران بپردازیم و در این رابطه به موارد بسیار مفیدی اشاره کرده ایم. لذا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

از جمله امکانات و تجهیزات موجود در مرکز فیزیوتراپی معینی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از جمله امکانات و تجهیزات موجود در مرکز فیزیوتراپی معینی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از جمله امکانات و تجهیزات موجود در مرکز فیزیوتراپی معینی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • الکترو تراپی
  • لیزر تراپی
  • مکانو تراپی
  • سوزن درمانی
  • تیپینگ

همچنین کلیه خدماتی که در این مرکز ارائه می شوند، با بالاترین کیفیت ممکن و در یک محیط آرام و به دور از هر گونه استرس می باشند. دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی به بیماران عزیز می باشد.

از موارد مثبت دیگری که در زمینه کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی لازم به ذکر می باشد، این است که این مرکز، طرف قرار داد با بیمه البرز می باشد و این امر، خود یک ویژگی مثبت برای این مرکز به شمار می رود.

بیماران عزیزی که دارای بیمه تکمیلی البرز می باشند، می توانند برای درمان مشکلات خود که در پیش به بخشی از این موارد اشاره گردیده است، به کلینیک فیزیوتراپی معینی مراجعه نمایند.

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران
مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

کلانشهر تهران با توجه به وسعت و جمعیت روز افزون خود، منشاء بسیاری از انواع بیماری های حرکتی می باشد.

با توجه به این امر که امروزه بسیاری از افراد اقدام به انجام کارهای روزانه خویش با استفاده از اینترنت می نمایند، سبک زندگی نشسته، به یکی از عادات روزمره تهرانی ها مبدل شده است. این امر، سبب شیوع بسیاری از بیماری های مفصلی و استخوانی می باشد.

گردن درد و کمر درد از شایع ترین این موارد به شمار می آیند. در این میان، روزانه افراد بسیاری نیاز به انجام فیزیوتراپی را احساس می کنند.

در شهر تهران، به سبب افزایش تقاضا، روزانه بر تعداد مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند، افزوده می شود

لذا به دنبال راهی برای درمان دردهای مفصلی و استخوانی خویش می باشند.در شهر تهران، به سبب افزایش تقاضا، روزانه بر تعداد مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند، افزوده می شود.

اما در این میان، کیفیت و هزینه برای بسیاری از متقاضیان این امر، حرف اول را می زند. لذا، همگی به دنبال مرکزی قابل اعتماد و در عین حال با پرداخت هزینه ای مناسب می باشند.

همان طور که اشاره شد، کلینیک های فیزیوتراپی بسیاری در شهر تهران وجود دارند. اما تمامی این کلینیک ها تحت پوشش بیمه البرز نیستند و هزینه بسیار زیادی را برای هر جلسه به بیمار تحمیل می نمایند.

یکی از خصوصیات مثبت کلینیک فیزیوتراپی معینی، این است که با توجه به بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و استفاده از پرسنلی مجرب و کار آزموده، با بیمه البرز طرف قرار داد می باشد.

این امر به بیمار این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده از امکانات به روز دنیا، با صرف هزینه ای کم و یا هیچ، اقدام به درمان و بهبود تدریجی نماید.

دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، به بیماران خود تضمین ارائه بهترین خدمات را در کلینیک فیزیوتراپی معینی، می دهد. فرد می تواند تمامی هزینه های درمانی خود را از بیمه البرز دریافت نماید و این یک نکته مثبت برای حضور در کلینیک فیزیوتراپی معینی می باشد.

در بخش بعدی از مقاله مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران به بررسی برخی از ویژگی های یک فیزیوتراپیست می پردازیم. لطفاً با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

پیشنهاد می کنیم صفحه فیزیوتراپی طرف قرارداد ارتش را مشاهده نمائید.

یک فیزیوتراپیست چه کسی می باشد؟

یک فیزیوتراپیست چه کسی می باشد؟
یک فیزیوتراپیست چه کسی می باشد؟

دکتر معینی به عنوان یکی از بهترین فیزیوتراپیست ها در تهران، تعاریف مورد توجهی را برای یک فیزیوتراپیست ارائه کرده اند که در این قسمت به ذکر تعاریف ارائه شده از ایشان خواهیم پرداخت.

از نظر دکتر معینی به عنوان معتبرترین فیزیوتراپیست حاذق و مجرب در تهران، یک فیزیوترپیست می بایست شرایط فیزیکی، روانی، عاطفی و اجتماعی بیمار خود را به خوبی درک نموده و به این افراد کمک کند تا بتوانند کیفیت زندگی خویش را بالا ببرند.

دکتر معینی اضافه می کنند که یک فیزیوتراپیست خوب می بایست در ابتدا بیمار خود را به درستی و در کمال صبر و حوصله، ارزیابی نماید. همچنین می بایست بر اساس نتیجه ارزیابی های حاصل از بررسی های دقیق خود، یک برنامه درمانی دقیق و مشخص را برای بیمار خود تجویز نماید.

دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، ابتدا اولویت های بیمار خود را به درستی بررسی می نماید. ایشان بر اساس شرایط بیمار و بررسی های دقیقی که روی بیمار خویش انجام می دهند، راهکارهایی را برای مدیریت مشکل بیمار، به وی ارائه می کند.

قدرت بدنی

دکتر معینی، یکی از ویژگی های مهم یک فیزیوتراپیست خوب را، قدرت بدنی ایشان ذکر می کند. این امر، به آن دلیل می باشد که فیزیوتراپیست می بایست در هنگام کار روی بافت های گوناگون بدن بیمار، باید بدن بیمار را در موقعیت های ویژه ای بر اساس شرایط بیمار قرار دهد.

این کار در برخی از موارد به قوای جسمانی بسیاری نیاز دارد. به عنوان مثال، در برخی از موارد لازم است که فیزیوتراپیست، حرکات کششی خاصی را روی بافت های بدن انجام دهد که این کار نیاز به نیروی زیادی دارد.

در این مقاله سعی داریم تا به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران بپردازیم. چنان چه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

موارد کاربرد فیزیوتراپی

موارد کاربرد فیزیوتراپی
موارد کاربرد فیزیوتراپی

دکتر معینی در این زمینه به گستردگی کاربرد فیزیوتراپی اشاره می کنند. فیزیوتراپی در بخش های متفاوت و گسترده ای کاربرد دارد. از همین رو، افراد با مشکلات و بیماری های گوناگون برای انجام فیزیوتراپی، به فیزیوتراپیست مراجعه می کنند.

این گستردگی سبب می گردد که افراد از هر سنی، چه کودکی و نوجوانی و چه کهنسالی، برای درمان مشکل خود، به فیزیوتراپیست مراجعه نمایند.

دکتر معینی دلایل مراجعه بیماران را به ایشان، عوامل گوناگونی ذکر می کنند.از جمله این عوامل، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • کاهش میزان درد در قسمت های مختلف بدن
  • بالا بردن توانایی های فرد در قسمت اندام های حرکتی
  • جلوگیری از ایجاد آسیب های احتمالی برای ورزشکاران
  • کمک به بافت ها و قسمت های آسیب دیده بدن
  • جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکلات حرکتی ناشی از انجام عمل های جراحی مختلف
  • توانبخشی بیماران پس از بروز حوادث و یا انجام جراحی های خاص و حتی سکته مغزی
  • کمک به سالمندان برای بالا بردن توانایی های حرکتی و عدم احتمال زمین خوردن در این افراد
  • کمک به کنترل ادرار و مدفوع، به خصوص در سالمندان
  • کمک به بیمارانی که از یک عضو مصنوعی برخوردارند و آموزش نحوه استفاده از آن عضو مصنوعی
  • کمک به افرادی که به سبب مشکلات حرکتی، ملزم به استفاده از واکر و یا عصا می باشند و آموزش این افراد به نحوه استفاده از این ابزار
  • تجویز کردن اسپلینت یا بریس

زمینه های فعالیت فیزیوتراپیست

زمینه های فعالیت فیزیوتراپیست
زمینه های فعالیت فیزیوتراپیست

دکتر معینی، زمینه های فعالیتی یک فیزیوتراپیست را به صورت زیر بیان می نماید:

  • نورولوژی و یا بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب
  • مشکلات قلبی-عروقی و یا تنفسی
  • مشکلات روماتیمسی
  • مشکلات پوستی
  • مشکلات ارتوپدی
  • آسیب های ورزشی
  • سوختگی
  • سلامتی زنان

تا این قسمت از مقاله مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران به یک بررسی اجمالی در زمینه فیزیوتراپی و فیزیوتراپیست از زبان دکتر معینی پرداختیم. چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما جذاب بوده است، از شما دعوت می کنیم تا همچنان با ما همراه باشید.

ویژگی های یک مرکز فیزیوتراپی استاندارد

یک کلینیک فیزیوتراپی استاندارد می بایست از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. دکتر معینی به عنوان بهترین متخصص فیزیوتراپی در تهران، شرایط و ویژگی های یک کلینیک فیزیوتراپی استاندارد و خوب را به صورت زیر بیان می کند.

داشتن ساعات کاری انعطاف پذیر متناسب با شرایط بیمار

یک کلینیک فیزیوتراپی استاندارد، به بیمار بیشتر از هر عامل دیگری توجه می کند. چنان چه یک کلینیک فیزیوتراپی، بیمار را در اولویت کار خود قرار دهد، برای بیمار نشانگر این امر است که وی تحت بهترین نوع درمان قرار خواهد گرفت.

در همین راستا، از یک کلینیک فیزیوتراپی مناسب انتظار می رود که  قرارهای ملاقات را متناسب و هماهنگ با وقت بیمار تنظیم نماید.

دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، به این امر اشاره می کنند که یک کلینیک فیزیوتراپی خوب می بایست توانایی ارائه قرار ملاقات های هر دو نوبت صبح و عصر را داشته باشد.

این امر برای بسیاری از بیماران، یک مزیت محسوب می گردد که علاوه بر عدم تغییر دادن در زمان کارشان، بتوانند به جلسات فیزیوتراپی نیز دسترسی داشته باشند.

بیمارانی که ساعت های کار طولانی دارند و نیاز شدیدی به انجام جلسات فیزیوتراپی دارند، از دانستن این امر که یک کلینیک فیزیوتراپی وجود دارد که می تواند با وقت ایشان هماهنگ شود، بسیار خرسند خواهند شد.

کلینیک فیزیوتراپی معینی، ساعات انعطاف پذیری را می تواند به بیماران، بر اساس شرایط کاری و وقت آزادشان ارائه دهد.

اتاق های اختصاصی

داشتن یک اتاق اختصاصی در مواردی که بیمار در حال جلسه فیزیوتراپی می باشد، احساس آرامش را به بیمار القاء می نماید. هنگامی که پزشک با فیزیوتراپیست خود بتواند به راحتی صحبت کند و مشکلاتش را بیان نماید، فیزیوتراپیست نیز دیدگاه بهتری در زمینه راه  های درمانی به بیمار ارائه خواهد کرد.

بسیاری از بیماران، نمی توانند مشکل خود را حضور دیگران بیان نمایند و فیزیوتراپیست نمی تواند درک صحیحی از مشکل وی تجسم نماید.

از این رو، داشتن یک اتاق اختصاصی به بیمار این اجازه را می دهد که با راحتی و بدون هیچ ترسی، مشکلات خویش را با پزشک خویش در میان بگذارد و در انتها، بیمار نتیجه بهتری را از جلسات فیزیوتراپی خواهد گرفت.

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

کلینیک فیزیوتراپی دکتر معینی، با بهره گیری از آخرین امکانات و متد روز دنیا در زمینه فیزیوتراپی، آماده خدمات رسانی به بیماران عزیز می باشد. یک تکنولوژی به روز، به این معناست که مرکز فیزیوتراپی می بایست مجموعه ای  از یک سیستم جامع و مجهز برای بیمارن باشد.

فیزیوتراپی به سبب این امر که یکی از رشته های پر طرفدار در میان افراد می باشد و هر فردی در هر سنی، خود را نیازمند به آن می داند، بسیار مورد توجه پزشکان قرار دارد.

از همین رو، هر روز متد جدیدی در این زمینه وارد بازار می گردد. در همین راستا، یک کلینیک فیزیوتراپی استاندارد، می بایست با تمامی متدی که هر روزه به عرصه علم فیزیوتراپی وارد می شوند، آشنایی داشته باشد.

آگاهی از متد روز دنیا، برای بیماران نیز بسیار مفید خواهد بود. زیرا با بهره گیری از این روش های جدید، بیماران نیز در زمانی کوتاه تر و بسیار سریع تر، می توانند به نتیجه مثبت دلخواه خویش دست یابند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران بپردازیم. چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما جذاب بوده است، از شما دعوت می کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی بفرمایید.

بهره گیری از فیزیوتراپیست مجرب

هنگامی که بیمار به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه می نماید، به هدف بهبود به آن مکان پا می گذارد. لذا لزوم وجود یک فیزیوتراپیست خبره برای درک صحیح مشکل بیمار و رفع مشکل وی، بسیار ضروری می باشد.

با توجه به این امر که مشکلات مرتبط با انجام فیزیوتراپی بسیار متنوع می باشند، فیزیوتراپیست موجود در کلینیک فیزیوتراپی می بایست با تمامی راه حل های ممکن برای هر یک از مشکلات آشنا بوده و اقدام به بهره گیری از بهترین روش، برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن بنماید.

طرف قرار دارد با بیمه البرز

یکی از دغدغه های بزرگ افرادی که برای انجام جلسات فیزیوتراپی به مراکز مرتبط مراجعه می نمایند، هزینه بالای جلسات فیزیوتراپی می باشد. در همین راستا، دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، این مشکل را برای بیماران عزیز برطرف کرده اند.

کلینیک فیزیوتراپی معینی، طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز می باشد. این امر سبب گردیده است که بسیاری از افرادی که به این مرکز مراجعه می نمایند، تحت پوشش بیمه البرز بوده و هزینه بسیار کم و ناچیزی را برای انجام خدمات این مرکز، پرداخت نمایند. این خود یک نکته مثبت برای کلینیک فیزیوتراپی معینی به شمار می رود.

آسودگی خاطر با بیمه تکمیلی البرز

هنگامی که بیمار برای درمان درد خویش به بیمارستان مراجعه می کند، استرس و نگرانی مالی، سبب می گردد که بیمار یک نگرانی مضاعف را در خود داشته باشد.

درد و بیماری از یک سو و نگرانی بابت هزینه های درمان از سوی دیگر. اما بیمه تکمیلی البرز، توانسته است تا این مشکل را برای بیماران عزیز، برطرف نماید.

چنان چه فرد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز قرار داشته باشد، نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور بیمارستانی و درمانی نخواهد داشت.

از همین رو، اگر فرد تحت پوشش این بیمه قرار دارد، در ابتدا می بایست با مراکز و بیمارستان هایی که خدماتی تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز را ارائه می دهند، آشنا گردد.

شرحی بر بیمه البرز

بیمه البرز، یکی از قدیمی ترین انواع بیمه در ایران می باشد. این بیمه در سال 1338 تاسیس گردیده است. بیمه البرز بیش از 50 شعبه و دو هزار نماینده فعال در سرتاسر کشور دارد. بیمه تکمیلی البرز، به سبب شرایط خوب آن برای بیمه شدگان، یکی از پرطرفدارترین انواع بیمه در میان مردم به شمار می آید.

بیمه تکمیلی البرز، به صورت گروهی و یا شرکتی و کارگاهی موجود می باشد و شرط اصلی آن بیمه شدن به صورت دست جمعی و بیش از 50 نفر می باشد.

میزان پوشش خدمات درمانی و پزشکی برای افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز متفاوت می باشد و بستگی به نهادی دارد که بیمه شده در آن مشغول به فعالیت می باشد.

بیمه البرز در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. اما یکی از محبوب ترین انواع آن، بیمه درمانی تکمیلی البرز می باشد. بیمه تکمیلی البرز در زمینه هزینه های درمانی و پزشکی در شاخه های گوناگونی فعال می باشد.

از جمله موارد تحت پوشش این بیمه، پرداخت هزینه های تشخیصی-درمانی می باشد. فیزیوتراپی یکی از زیر شاخه های هزینه های تشخیصی-درمانی بیمه تکمیلی البرز، می باشد.

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز، بسیار متنوع می باشند

به طور کلی موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز، بسیار متنوع می باشند و خدمات فیزیوتراپی تنها بخشی از هزاران خدمات درمانی ارائه دهنده توسط این بیمه می باشد.

شایان ذکر است که در مواردی که تعداد متقاضیان در برخی از مواردی که تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز قرار نمی گیرند، زیاد باشد، امکان اضافه شدن موارد دیگری نیز، به لیست موارد تحت پوشش بیمه، وجود دارد.

از جمله مواردی که امکان اضافه شدن آنان به لیست بیمه تکمیلی البرز وجود دارد، سمعک، نازایی و غربالگری و یا داروهای خاص می باشد.

در زمینه فیزیوتراپی، لازم به ذکر است که این مورد، زیر شاخه موارد آزمایشگاهی و تشخیصی-درمانی می باشد و تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز قرار داد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران می پردازیم. چنان چه شما نیز در این زمینه کنجکاو می باشید، ما را تا انتهای این مقاله یاری کنید.

دسترسی آسان به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

امروزه بیش از 3000 مرکز درمانی، بیمارستانی و آزمایشگاهی تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز در سرتاسر ایران قرار دارند.

به سبب تنوع مراکز این بیمه در سرتاسر کشور، بیمه البرز سامانه ای را برای افراد تحت پوشش طراحی نموده است که افراد با وارد کردن نام استان و شهر خویش، می توانند به نزدیک ترین مراکز تحت پوشش بیمه البرز، دسترسی پیدا کنند.

فواید مراجعه به مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

با توجه به این امر که بیمه تکمیلی البرز بخش عمده ای از مخارج درمانی را متقبل می شود، لذا برای افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار دارند، بهتر است که برای درمان، به این مراکز مراجعه نمایند.

دلیل این امر، این است که زمانی که فرد به یکی از مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز مراجعه می نماید، همه کارهای مرتبط با خدمات درمانی تکمیلی بسیار سریع تر انجام می گیرد. از طرف دیگر، تمامی هزینه های ناشی از درمان نیز، سریع تر به فرد بازگردانده می شود.

البته شایان ذکر است که این بیمه آنچنان قدرتمند می باشد که چنان چه فرد به یکی از مراکز نیمه دولتی و یا حتی خصوصی مراجعه نماید، باز هم امکان دریافت هزینه های وی وجود دارد. اما در این صورت، با کمی تفاوت این امر انجام می گیرد.

چنان چه فرد به یکی از مراکزی که تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز نمی باشند، مراجعه نماید، می بایست ابتدا تمامی هزینه های مرتبط با خدمات درمانی را پرداخت نماید.

پس از تسویه کامل با مرکز درمانی، فرد می تواند با ارائه پرونده کامل درمانی و مدارک شناسایی معتبر، به شرکت بیمه گر مراجعه نموده و مبالغی را که بابت هزینه های درمانی پرداخت نموده است را دریافت نماید.

فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی البرز

فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی البرز
فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی البرز

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، بیمه تکمیلی البرز، خدمات درمانی بسیاری را تحت پوشش خود قرار می دهد. یکی از این خدمات درمانی، فیزیوتراپی می باشد.

اما در این قسمت از مقاله، قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی البرز به چه صورت انجام می گیرد؟

چنان چه فرد دارای بیمه تکمیلی البرز، به یکی از مراکز طرف قرارداد این بیمه مراجعه نماید، می بایست نخست توسط پزشک متخصص ویزیت گردد.

در این زمینه، داشتن تمامی مدارک الزامی می باشد. لذا بیمار می بایست نسخه ای را که پزشک در زمینه بخش تحت درمان فرد به وی ارائه کرده است را پیش خود نگه دارد.

همچنین پزشک می بایست برای بیمار، روش های درمانی را که در زمینه فیزیوتراپی همان اندام ذکر شده در نسخه انجام داده است را نیز برای وی یادداشت کند.

مورد دیگری که ذکر آن الزامی می باشد، تعداد جلسات انجام فیزیوتراپی است که پزشک برای آن اندام خاص بیمار، تجویز نموده است.

بیمار می بایست تمامی این مدارک را بدون کم و کاستی، به یکی از مراکز فیزیوتراپی ارائه دهد

بیمار می بایست تمامی این مدارک را بدون کم و کاستی، به یکی از مراکز فیزیوتراپی ارائه دهد. در این زمینه، برای استفاده از تعهد بیمه البرز، بیمار می بایست ابتدا به یکی از شعب بیمه البرز مراجعه کرده و فرم معرفی نامه را خود به شخصه و به صورت حضوری از آن مرکز دریافت نماید.

سپس معرفی نامه مربوطه را دریافت نموده و به مرکز درمانی فیزیوتراپی ارائه کند. در معرفی نامه ای که بیمار از یکی از شعب بیمه البرز دریافت می نماید، موارد متعددی ذکر می گردد. از جمله این موارد، میزان سقف تعهد بیمه البرز می باشد.

همچنین در آن، مشخصات بیمار، اندام تحت درمان و نوع روش درمانی نیز باید به صورت کامل و واضح ذکر گردد. تمامی این اطلاعات می بایست به مرکز درمانی فیزیوتراپی ارائه گردد.

همان طور که مشاهده شد، بیمه البرز از یک پروسه دقیق بهره می گیرد. لذا داشتن یک طرح دقیق درمانی از همان جلسه اول فیزیوتراپی بسیار الزامی می باشد.

زیرا بیمار می بایست پرونده درمانی خود را به مرکز فیزیوتراپی آورده و پس از ارزیابی های تخصصی، برنامه درمانی وی در پرونده الکترونیکی وی نیز ثبت گردد. بیمه تکمیلی البرز انواع خدمات فیزیوتراپی، فیزیوتراپی روتین و لیزر کم توان را تحت پوشش قرار می دهد.

این مقاله به هدف راهنمایی دوستان علاقه مند به انجام درمان فیزیوتراپی و دارای بیمه البرز، با عنوان مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران ارائه شده است. چنان چه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

کلینیک فیزیوتراپی معینی طرف قرارداد با بیمه البرز

کلینیک فیزیوتراپی معینی طرف قرارداد با بیمه البرز
کلینیک فیزیوتراپی معینی طرف قرارداد با بیمه البرز

دکتر معینی به عنوان بهترین متخصص فیزیوتراپی و مؤسس کلینیک فیزیوتراپی معینی، از جمله مراکز تحت پوشش بیمه البرز در تهران می باشد. این مرکز در نزدیکی ونک در قلب تهران واقع شده است که این امر، دسترسی بیماران عزیز را به آن، آسانتر می نماید.

از سوی دیگر، این مرکز با ارائه بهترین خدمات فیزیوتراپی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، گزینه ای مناسب برای درمان بیماری های مفصلی  و استخوانی می باشد.

از طرفی، بیمار لازم نیست تا دیگر نگران هزینه های هنگفت جلسات فیزیوتراپی باشد. این مرکز تحت پوشش بیمه البرز قرار دارد و هزینه کلیه خدمات این مرکز، توسط بیمه البرز متقبل می گردد.

خدمات کلینیک فیزیوتراپی معینی

خدمات کلینیک فیزیوتراپی معینی
خدمات کلینیک فیزیوتراپی معینی

در بخش های پیشین، برخی از خدمات کلینیک فیزیوتراپی معینی را به صورت مختصر بیان کردیم. در این بخش از مقاله مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران به شرح برخی از این موارد خواهیم پرداخت. چنان چه به این موضوع علاقه مند می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

مگنت تراپی

مگنت تراپی از جمله خدماتی می باشد که در کلینیک فیزیوتراپی معینی ارائه می گردد. در این روش درمانی، دستگاه مگنت تراپی، امواج مغناطیسی را با شکل ها و شدت های مختلف تولید می نماید و این امواج را منتشر می کند.

لازم به ذکر است که در مگنت تراپی، شدت امواج و تولید و انتشار آن کاملاً تحت کنترل می باشد و همگی قابل برنامه ریزی می باشد.

مگنت تراپی اثرات بسیار مثبتی را در روند بهبودی بیماران دارد. معمولاً در دستگاه مگنت تراپی، چندین برنامه متفاوت برای درمان بیماری های متفاوت، به صورت پیش فرض در دستگاه توسط شرکت سازنده، تعبیه شده است.

این برنامه های پیش فرض، می توانند در درمان بیماری های مختلف، به فیزیوتراپیست بسیار کمک نمایند.امواج تولید شده توسط دستگاه مگنت تراپی، به صورت پالس به بیمار منتقل می گردند.

نکته مهم در استفاده از این دستگاه این است که برای درمان هر بیماری، تعداد این پالس ها و چگونگی این امواج متفاوت می باشد.

دکتر معینی به عنوان بهترین فیزیوتراپیست در تهران، با روند این دستگاه کاملاً آشنایی داشته و در درمان بسیاری از بیماران، از این دستگاه یاری گرفته است.

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی
شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی، روشی مؤثر در درمان بیماران اسکلتی، عضلانی و بیماری های التهاب شانه و … می باشد. از این روش درمانی، برای خار پاشنه نیز استفاده می گردد.

اما شاک ویو چیست؟! شاک ویوها، از نوع امواج صوتی می باشند. این امواج صوتی خواص فیزیکی دارند. از جمله این خواص می توان به غیرخطی بودن یک فشار بالا که به همراه یک فشار پایین و به صورت همزمان می باشد و نیز بهره گیری از طول موج های کوتاه می باشد، اشاره کرد.

شاک ویوها، دارای یک پالس واحد دامنه می باشند و دارای دامنه فرکانس بالای 200 مگاهرتز و دامنه فشار بالای 1200 مگاپاسکال می باشند. در این روش، فاز مثبت یک نیروی مکانیکی مستقیم ایجاد می کند و فاز منفی ایجاد حفره می نماید.

در کلینیک فیزیوتراپی معینی، این روش برای درمان انواعی از موارد اسکلتی عضلانی استفاده می شود. شاک ویو با کمک امواج صوتی با انرژی بالا که در سطح پوست منتشر می گردد، سبب افزایش متابولیسم بخش آسیب دیده گشته و باعث تسکین درد می گردد. همچنین این روش، سرعت بهبودی را در فرد افزایش می دهد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران پرداخته ایم. در همین راستا به معرفی دکتر معینی بهترین فیزیوتراپیست در تهران و کلینیک فیزیوتراپی معینی، طرف قرارداد بیمه البرز اشاره کرده ایم. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

الکتروتراپی

الکتروتراپی
الکتروتراپی

الکتروتراپی از دیگر خدماتی می باشد که در کلینیک فیزیوتراپی معینی، به بیماران عزیز ارائه می گردد. الکتروتراپی، یک نوع درمان می باشد که برای ترمیم بافت ها و تحریک عملکرد اندام ها از آن استفاده می گردد.

در این روش درمانی، از پالس هایی ضعیف بهره گرفته می شود. الکتروتراپی از روش های پرکاربرد در امر فیزیوتراپی به شمار می رود.

در این روش، از دستگاه های الکتروتراپی مختلف استفاده می شود. این دستگاه ها می توانند، از امواج صوتی، امواج مغناطیسی و یا جریان الکتریکی، به منظور تحریک اعصاب استفاده شوند.

در الکتروتراپی، بخش آسیب دیده را در معرض تحریک الکتریکی قرار می دهند که نتیجه آن، کاهش علائم درد و ناراحتی می باشد. این امر به واسطه دستکاری عملکرد اعصاب فعال در مکانیزم درد، انجام می گیرد.

البته ذکر این نکته اساسی است که در اثر بخشی نتیجه الکتروتراپی، سطح و نوع درد بسیار مهم می باشد و نتایج مختلفی را در بر خواهد داشت.

اما به صورت کلی، چنان چه روش الکتروتراپی به درستی انجام گیرد، کاهش درد در فرد بسیار چشمگیر خواهد بود و امکان بهبودی بسیار بالا می باشد.

دکتر معینی بهترین فیزیوتراپیست در تهران، با بهره گیری از این متد تا به امروز، توانسته اند بسیاری از بیمارانی که از دردهای استخوانی و مفصلی رنج می برده اند را بهبود بخشند.

لیزر کم توان و پر توان

از دیگر خدماتی که در کلینیک فیزیوتراپی معینی ارائه می گردد، لیزر تراپی می باشد. این روش به نوبه خود از روش های نوین در زمینه فیزیوتراپی به شمار می رود.

کاربرد این روش بیشتر در بهبود آسیب های اسکلتی می باشد. در لیزر درمانی، سلول ها توسط انرژی نوری به بافت مورد نظر وارد می گردند. بافت تحریک می گردد و در نهایت، درد فرد در نقطه مربوطه تسکین می یابد.

نکته مثبت دیگر در زمینه این روش درمانی، ترمیم سریع بافت های آسیب دیده در نتیجه استفاده از این روش درمانی می باشد.

نکته آخر

نکته آخر
نکته آخر

امروزه در کلانشهر تهران به سبب تغییراتی که در روش زندگی افراد به وجود آمده است، بیشتر افراد از دردهای عضلانی و استخوانی رنج می برند.

حل این مشکل فقط با متد مدرن فیزیوتراپی امکانپذیر می باشد. با توجه به این امر که هزینه جلسات فیزیوتراپی معمولاً بسیار بالا می باشد و نیز مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران در اقلیت می باشند، وجود یک مرکز مدرن و به روز که با بیمه البرز طرف قرار داد باشد، بسیار ارزشمند می باشد.

لذا در این مقاله به معرفی دکتر معینی به عنوان بهترین متخصص فیزیوتراپی در تهران و کلینیک فیزیوتراپی معینی، پرداختیم.

برای مشاهده تعرفه های بیمه های مختلف می توانید صفحه فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه آسیا را ببینید.

دکتر معینی با سال ها سابقه و تجربه در زمینه امر فیزیوتراپی، به همه بیماران عزیز این اطمینان را می دهد که برای رسیدن ایشان به هدف بازیابی سلامتی، از تمامی توان خویش و جدیدترین متد و تکنولوژی روز دنیا، بهره خواهد گرفت.

در این مقاله به بررسی موضوع مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران پرداختیم. امید است که اطلاعات این مقاله برای شما عزیزان علاقه مند، مفید واقع شده باشد.

علاوه بر مراکز فیزیوتراپی بیمه البرز در تهران میتوانید صفحه فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران را مشاهده کنید.

 

https://cutt.ly

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.